پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

باربارا بوش همسر جورج هربرت واکر بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا در خاطرات خود فاش کرده بود که همسرش به مدت ۱۲ سال با زن دیگری ارتباط داشته است که این موضوع باعث افسردگی شدید و تلاش او برای خودکشی شده بود.

 

افشای خیانت 12 ساله جورج بوش پدر به همسرش

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دیلی میل، باربارا بوش که سال گذشته در سن 92 سالگی از دنیا رفت، در گفتگو با نویسنده کتابی درباره زندگی شخصی اش فاش کرده بود که به دلیل خیانت همسرش در دهه های 1970 و 80 میلادی، دچار افسردگی شدیدی شده بود که او را وادار به خودکشی کرده بود.

در کتاب جدید سوزان پیج که بر اساس خاطرات باربارا بوش تنظیم شده است، نوشته شده است که جورج بوش پدر که چهل و یکمین رئیس جمهور ایالات متحده بود، به مدت 12 سال با خانمی به نام جنیفر فیتزجرالد رابطه داشته است.

ارتباط خارج از ازدواج جورج بوش و فیتزجرالد که در سال 1973 آغاز شده بود، موجب افسردگی باربارا بوش شده بود.

یکی از همخانه های فیتزجرالد که در خانه ای ساحلی در ایالات مریلند با او زندگی می کرد، فاش کرده است که جورج بوش دست کم هفته ای یک بار به آن جا مراجعه می کرده است.

یکی از اعضای لابی های سیاسی نیز اعلام کرد که در سال 1984 از یکی از سفرای آمریکا خواسته شده بود تا کلبه ای خصوصی را برای جورج بوش و  فیتزجرالد طی سفری رسمی به ژنو سوئیس فراهم کند.

به گفته نویسنده کتاب، معشوقه جورج بوش به طرز فوق العاده ای زیبا نبود، بلکه تنها زنی عشوه گر و نگران بود که کاملا بر روی جورج بوش تمرکز کرده بود.