مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: دشمن در طرح معامله قرن برای همه منطقه غرب آسیا برنامه ریزی هایی کرده است که قطعا هم به نتیجه نخواهد رسید و این طرح خوابی است که هرگز تعبیر نخواهد شد.

معامله قرن خوابی است که هرگز تعبیر نخواهد شد/ پایان رژیم جعلی اسرائیل نزدیک است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام و المسلیمن علیمراد یوسفی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز با اشاره به ابتکار امام خمینی در نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس گفت: این اقدام امام خمینی(ره) کاری مهم و اساسی برای زمینه سازی شکست قطعی اسرائیل بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: اسرائیلی که در یک روز همه کشورهای عربی منطقه را در عرض چند روز شکست داد با شروع حاکمیت جمهوری اسلامی و شکل گیری محور مقاومت روز به روز محدودتر شد و از جنگ های 33 روزه به جنگ 48 ساعته رسیده ایم؛ آن هم نه در مقابل ایران یا حزب الله لبنان بلکه در مقابل حماس که یک نیروی مقاومت بسیار کوچکتری است.

یوسفی با اشاره به اینکه اسرائیلی ها مجبور شدند ظرف 48 ساعت برای اجرایی شدن آتش بس دست و پا بزنند گفت: همان هایی که روزی ادعای نیل تا فرات را داشتند امروز برای در امان ماندن خود مجبورند در داخل همان سرزمینی هایی اشغالی دیوارهای بتنی با بیش از ده متر ارتفاع بسازند و این یعنی محدود شدن و شکست خوردن ادعاهای قبلی این رژیم جعلی.

وی تاکید کرد: ملت ایران به عنوان خواستگاه فکری محور مقاومت در منطقه و جهان اسلام در روز قدس نشان خواهند داد که اسرائیل در آستانه نابودی کامل است و صدای شکستن استخوان های ظلم و ظالم شنیده می شود.

یوسفی ادامه داد: سران رژیم جعلی اسرائیل مانند کسی که در حال غرق شدن است با دست و پا زدن های بیهوده دنبال نجات خودشان هستند و با ارائه طرحی به عنوان معامله قرن به دنبال تغییر معادلات منطقه هستند.

وی تشریح کرد: محورهای «معامله قرن» اعلام نمی شود اما آنچه از شرایط و قرائن مشخص است این موضوع به سرزمین های اشغالی محدود نمی شود و برای همه منطقه غرب آسیا برنامه ریزی هایی کرده اند که قطعا هم به نتیجه نخواهد رسید و خوابی است که هرگز تعبیر نخواهد شد.

یوسفی ادامه داد: سه موضوع در آمریکا از نشانه های شروع طرح معامله قرن است؛ اول به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، دوم بخشیدن بلندی های جولان به این رژیم و سوم هم فشاری که بر جمهوری اسلامی وارد می شود تا در اثر تحریم ها و فشارها ایران را در منطقه تضعیف کنند و این سه مورد نشان می دهد که حوزه عمل طرح معامله قرن حداقل منطقه غرب آسیا را در بر می گیرد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: مردم آگاه و بصیر جمهوری اسلامی در راهپیمایی روز قدس نشان خواهند داد که پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و از جبهه مقاومت حمایت می کنند و فشارهای آمریکا برای ضربه زدن به ایران ناکام خواهد ماند.

یوسفی افزود: با توجه به اثرگذاری نظام اسلامی بر منطقه و جهان روز قدس امروز دیگر جهانی شده است و در سرتاسر دنیا حرکت هایی علیه ظلم و ستم رژیم جعلی صهیونیست انجام می گیرد که نشان می دهد عمر این رژیم رو به پایان است و تلاش های ایران و محور مقاومت در منطقه به شکست دائمی اسرائیل منجر خواهد شد.

انتهای پیام/ب/1