پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس مجمع جهانی علمای مقاومت در سخنانی در برابر ساختمان سازمان ملل متحد در بیروت با اشاره به کنفرانس بحرین و توطئه جدید آمریکا و صهیونیسم موسوم به معامله قرن گفت این توطئه نیز محکوم به شکست است.
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، شیخ ماهر حمود در جمع شرکت کنندگان در تظاهرات اعلام مخالفت با کنفرانس بحرین در برابر ساختمان سازمان ملل متحد در بیروت گفت طرح شما شکست خورده است و دودش به چشم خودتان می رود. نجاست بر طهارت و پاکی غلبه نخواهد کرد. توطئه بر مقاومت غلبه نخواهد کرد. گویا حافظه آنان ضعیف است و از تجربه ها استفاد نمی کنند. آیا نمی بینند لبنان توافقنامه هفدهم ماه مه را شکست داد در حالی که شماری از کشورهای عربی و غیر عربی از این توافق حمایت می کردند. آیا نمی بینند لبنان توطئه آمریکایی و جهانی را در سال 2006 میلادی شکست داد و ارتش اسرائیل را به عقب نشینی وادار کرد و آنان به تعبیر خودشان همچنان منتظر خاورمیانه جدیدی هستند؟ آیا نمی بینند غزه پیاپی آنان را شکست داده است. آیا نمی بینند این محاصره ای که عربها و غیر عربها علیه فلسطینیان به راه انداخته اند در مقاومت خللی ایجاد نکرده و باعث نشده است که آنان دست از ساخت موشکهای نقطه زن بردارند. آیا نمی بینند توطئه در سوریه و عراق شکست خورد و توطئه و تجاوز به یمن شکست خواهد خورد اگرچه الان هم شکست خورده است .
اگر موضع واحد فلسطینیان نبود و اگر عملا موضعشان را با وجود اختلاف نظرهای سیاسی که دارند بیان نمی کردند، این تجمع ما هیچ ارزشی نداشت اما این تجمع ما الان بسیار ارزشمند است زیرا بیانگر حمایت از همه فلسطین و فلسطینیان و طرفهای مختلف فلسطینی است.
به همین خاطر می گویم ما پیروزیم این رویکرد پیروز است مقاومت پیروز است ائتلاف مقاومت پیروز است. ترامپ و آنهایی که پشت سر ترامپ هستند قوی تر از ابرهه و ارتش ابرهه که نیستند همان ارتشی که خداوند برای نابودی شان، پرندگان ابابیل را فرستاد. اتفاقا نماد جمهوری خواهان و حزب جمهوریخواه در آمریکاست که این دیوانه یعنی ترامپ از جمهوری خواهان است. اتفاقا این موشکها نیز به اذن الهی همان مسیر ابابیل را طی می کنند و به اذن الهی این موشکها آنان را نابود خواهد کرد. به چه کسی می خندند؟
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی


ایستادگی مقاومت در برابر توطئه ها
آیا ما ساده لوح و احمق هستیم که با بی شرمی تمام از هزینه کردن 50 میلیارد دلار سخن گفته می شود که قرار است پنج کشور عربی بدهند تا معامله قرن را به زور اجرا کنند. این در حالی است که ترامپ و ایوانکا ( همسر ترامپ) 450 میلیارد دلار فقط در یک قرارداد (‌از سعودی ها ) گرفتند. به چه کسی می خندند و به چه کسی دروغ می گویند؟ این دروغگوها از واشنگتن گرفته تا تل آویو تا آن دسته از پایتختهای عربی که با پذیرش این معامله شکست خورده، خودشان را نجس کرده اند به چه کسانی می خندید؟ با خونمان فلسطین را خریده ایم. مقاومت در غزه و سوریه و لبنان و نیز شرافتمندان در هر جایی در برابر این توطئه آمریکایی و صهیونیستی و عربی ایستاده اند. ما به همگان می گوییم چیزی گرانبهاتر از خون وجود ندارد و این خونها به خاطر فلسطین داده شده است. آیا به یاد ندارید که سنگ در انتفاضه اول پیروز شد. آیا نمی بینند فلاخنها پیاپی بر آنها پیروز شد آیا نمی بینند راهپیمایی های بازگشت باعث نگرانی شده اند و باعث تغییر نقشه هایشان شده است . از بیش از یکسال پیش این راهپیمایی ها ادامه دارد. چگونه با مسائل نگاه می کنند؟ کینه توزی و گمراهی و جهل آنان را کور کرده است. ما به اذن الهی به راه مقاومت به صورت یکپارچه ادامه خواهیم داد. همچنانکه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله گفت ای فلسطینیان اگر متحد باشید کسی نمی تواند به شما چیزی را تحمیل کند. ما به این تجمع فلسطینی درود می فرستیم. به زودی زود ساقط شدن معامله قرن و سیاست ترامپ و سیاست همه کسانی را که با او هستند به یکدیگر تبریک خواهیم گفت.