«دونالد ترامپ» در مصاحبه ای که با نویسنده یک کتاب انجام داده، با انتقاد از سران حزب جمهوریخواه عملکرد رئیس جمهور اسبق آمریکا و هم حزبی های وی را به باد انتقاد گرفته است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هیل، رئیس جمهور آمریکا در کتاب جدیدی به قلم خبرنگار هفته نامه پولیتیکو به «جورج دبلیو. بوش» و «جان مک کین» رئیس جمهوری اسبق و سناتور جمهوری خواه درگذشته تاخته است.

بر این اساس ترامپ در گفتگو با «تیم آلبرتا» مدعی شده است که تا پیش از وی، حزب جمهوری خواه با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کرده اما او توانسته است این حزب را احیا کند.

وی تمرکز بر روی اقدامات نظامی به جای تقویت وضعیت اقتصادی داخلی را مشکل اصلی دولت جمهوری خواهان در زمان جورج بوش پسر دانسته و از این روند انتقاد کرده است.

ترامپ همچنین سلف خود را به ایجاد شکاف در بین آمریکایی ها، کشتن انسان های بی شمار و هدر دادن منابع اقتصادی متهم کرده است.

رئیس جمهور آمریکا همچنین با انتقاد از «جان مک کین» گفت با وجود اینکه خودش در انتخابات ۲۰۰۸ حمایت های گسترده ای از نامزدی مک کین کرده، اما این سناتور جمهوری خواه در مقابل در انتخابات ۲۰۱۶ هیچ حمایتی از او نکرده است.

کتاب جدیدی که با عنوان «کشتار آمریکایی؛ خط مقدم جنگ داخلی جمهوری خواهان و ظهور ترامپ» هفته گذشته منتشر شد، به بررسی وضعیت جمهوری خواهان پیش و پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ پرداخته است.