سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکا، سران کاخ سفید را چنان خوار و ذلیل کرده است که که درباره پهپادهای ایرانی دچار توهم شده اند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امام جمعه قشم روز شنبه در شورای اداری این شهرستان با بیان این مطلب افزود: رییس جمهوری آمریکا اعلام می کند که یکی از پهپادهای ایران را در خلیج فارس سرنگون کرده است.

حجت الاسلام میثم تارَم ادامه داد: این در حالی است که بر اساس اعلام مسوولان کشور، ما هیچ پهپادی را از دست نداده ایم و اگر به راستی پهپادی سرنگون شده باشد، احتمال می رود از کشورهای دیگر خلیج فارس بوده است.

وی ادامه داد: بر اساس فیلم های منتشر شده پهپاد ایرانی با پرواز خود فیلم، عکس و اطلاعات ناور آمریکایی را اخذ و ناو مذکور را شناسایی کرده و به سلامتی نیز از پرواز شناسایی خود برگشته است که این امر ذلت آمریکا و حامیانش را دوچندان کرد.

امام جمعه قشم تصریح کرد: کشورهایی از خلیج فارس که به آمریکای جنایتکار دل خوش کرده اند باید بدانند که که با نزدیک شدن به جمهوری اسلامی می توانند امنیت خود، خلیج فقارس و تنگه هرمز را تامین کنند.

این شهرستان با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.