دستیار شخصی رئیس‌جمهور آمریکا بعد از روبرو شدن با اتهاماتی مبنی بر افشای جزئیاتی درباره خانواده ترامپ و امور داخلی کاخ سفید برای خبرنگاران، مجبور به استعفا از سمت خود شد.

دستیار شخصی ترامپ استعفا کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«مادلین وستر هات» دستیار شخصی 28 ساله ترامپ که از او بعنوان فردی «کارآزموده» در دولت آمریکا یاد می شد، بعد از اتهاماتی مبنی بر به اشتراک‌گذاری جزئیاتی درباره خانواده ترامپ و امور داخلی کاخ سفید با خبرنگاران و رسانه‌ها، از سمت خود استعفا کرد.

شبکه روسی « راشاتودی » در این خصوص گزارش کرد، خبر داغ استعفای وستر هات از دولت ترامپ برای اولین بار در روز پنجشنبه هفته جاری از طریق روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» منتشر شد.

طبق این گزارش، احتمالاً ترامپ روز پنجشنبه از خیانت وستر هات مطلع شده است و آنطور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، دستیار شخصی رئیس‌جمهور آمریکا اخیراً در یک جلسه شام محرمانه با رسانه‌ها در نزدیکی «بدمینستر» ایالت «نیوجرسی»، اطلاعاتی را درباره خانواده ترامپ و شیطنت‌های کاخ سفید در اختیار خبرنگاران قرار داده است.

قبل از افشای چنین خبری، این دستیار 28 ساله، عملکرد ویژه‌ای در دولت ترامپ داشته است و در ژانویه 2017، بعنوان دستیار ویژه و دستیار اجرایی ترامپ منصوب شد و در فوریه همان سال بعنوان مدیر مسئول دفتر ریاست‌جمهوری آمریکا ارتقا رتبه یافت.

این اولین بار نیست که یکی از مقامات دولت ترامپ از زمان روی کار آمدن دولت جدید آمریکا، از سمت خود استعفا می‌کند و بارها نیز بسیاری از مقامات دولت ترامپ مجبور به کناره‌گیری از سمت خود شده‌اند و در مواردی ترامپ از طریق توئیتر، وزرا و مقامات ارشد کابینه آمریکا را برکنار کرده است.