​تهران- ایرنا- سفیر ایران در اسلواکی در دیدار خداحافظی با معاون وزیرخارجه این کشور، ضمن تاکید بر ضرورت انجام اقدامات مسئولانه تر و جدی تر اروپا برای اجرای تعهدات خود در برجام، دیدگاه ها و مواضع کشورمان در قبال اوضاع جاری منطقه ای را خاطر نشان کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«عبادالله مولایی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش و اسلواکی روز جمعه -هشتم شهریور ماه - در دیدار خداحافظی با «لوکاش پاریزک»، معاون وزیر خارجه اسلواکی درباره آخرین وضعیت و دورنمای مناسبات و همکاری های دوجانبه تهران و براتیسلاوا (پایتخت اسلواکی) به گفت وگو و تبادل نظر پرداختند.

سفیر کشورمان همچنین ضمن تاکید بر ضرورت انجام اقدامات مسئولانه تر و جدی تر کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای اجرای تعهدات خود در برجام، دیدگاه ها و مواضع کشورمان در قبال اوضاع جاری منطقه ای را خاطر نشان کرد.

معاون وزیر خارجه اسلواکی در این دیدار با ابراز خرسندی از مجموعه ابتکارات، دستاوردها و تحولات مثبت روابط ایران و اسلواکی در همه زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در دوره پس از برجام از تداوم تعاملات و رایزنی های دو کشور استقبال و با اشاره به نقش و اهمیت دیپلماسی در روابط بین الملل بر حمایت کشورش از برجام تاکید ورزید.