یک رسانه صهیونیستی مدعی شد وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پس از عملیات تلافی‌جویانه حزب‌الله در تماس تلفنی با همتای آلمانی خود به لبنان پیام داده که اگر مانع حزب‌الله نشوند، تمام این کشور هدف حمله قرار می‌گیرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بعد از پاسخ تلافی‌جویانه جنبش حزب‌الله لبنان به تجاوزگری اخیر صهیونیست‌ها علیه مقاومت در منطقه، تل‌آویو پیام هشدارآمیزی از طریق آلمان به بیروت ارسال کرد.

خبرنگار شبکه «کان نیوز» در صفحه توئیتر خود ادعا کرد که اسرائیل امروز (دوشنبه) از طریق آلمان به لبنان پیام داده که اگر مانع اقدامات حزب‌الله علیه این رژیم نشود، تمام لبنان را هدف حملات خود قرار می‌دهند.

بر این اساس «اسرائیل کاتص» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با «هایکو ماس» همتای آلمانی خود این پیام را برای بیروت فرستاده است.

نیروهای حزب‌الله روز گذشته در واکنش به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به حریم هوایی سوریه و لبنان، یک خودروی زرهی ارتش این رژیم را در شمال فلسطین اشغالی هدف موشک ضدتانک قرار داد.

بامداد سوم شهریورماه دو پهپاد انتحاری رژیم صهیونیستی همزمان با نقض حریم هوایی لبنان و با هدف بمباران مواضع حزب‌الله، به جنوب بیروت تجاوز و حمله کردند. پس از آن، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی خود در سالگرد آزادسازی «جرود عرسال» تهدید کرد که رژیم صهیونیستی پاسخ این اقدام خود را خواهد دید. از سوی دیگر چهارشنبه گذشته ارتش لبنان اقدام به شلیک به سوی سه پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی در مرزهای خود کرد.

نصرالله شامگاه شنبه  نیز در هشدار جدیدی به صهیونیست‌ها، گفت پاسخ مقاومت این بار مانند عملیات‌های قبلی منحصر به مزارع شبعا نمی‌شود، بلکه ممکن است در هر جایی صورت بگیرد.