رهبر جنبش انصارالله یمن به امارات توصیه کرد که در اعلام خروج از یمن جدی و صادقانه عمل کند در غیر این صورت تبعات خطرناکی برای آن به دنبال خواهد داشت.

عبدالملک الحوثی زنگ خطر را برای امارات به صدا درآورد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پایگاه خبری انصارالله یمن، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن به امارات توصیه کرد که در اعلام خروج از یمن صادق باشد زیرا به نفعش است.

وی افزود که خروج امارات از یمن به نفع ابوظبی به ویژه از حیث اقتصادی است و ادامه حضور این کشور در جنگ یمن در سطح اقتصادی و دیگر سطوح برای امارات خطرناک است.

الحوثی تاکید کرد: توصیه من به امارات این است که امارات به منافع خود فکر کند، وضع ابوظبی طوری است که ادامه حضور در ائتلاف ضد یمن خطری برای آن در عرصه اقتصادی و دیگر عرصه‌ها محسوب می‌شود.

رهبر جنبش انصارالله یمن بیان کرد: ادامه حملات و اشغال کشور ما خطر بسیار بزرگی برای آن است که باید مسولیتش را بپذیرد. بار دیگر این توصیه را تکرار می‌کنم که در این رویکرد یعنی خروج از جنگ یمن جدی باشد و این موضع صحیحی است که از تمام کشورهای ائتلاف متجاوز انتظار آن را داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات منحصر به فرد اخیر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پالایشگاه الشیبه با پهپاد صماد 3 هم اشاره کرد که در میدان نفتی در نزدیکی مرز عربستان با امارات که از نزدیک‌ترین نقطه مرزی با یمن 1200 کیلومتر فاصله دارد، قرار دارد و هدف قرار گرفتن آن درس مشترک است زیرا نزدیک به مرزهای امارات و نیز هشدار مهمی است.