نجاح محمدعلی در فضای مجازی نوشت: این روز‌ها محور غربی عبری با همراهی آل سعود به دنبال افزایش ناآرامی‌ها در عراق هستند تا از این طریق بتواند بر ضربه‌های وارده به خود در منطقه مرحمی قرار دهند!

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نجاح محمد علی، تحلیلگر عرب زبان مسائل منطقه با اشاره به نحوه پوشش رسانه‌های سعودی از اعتراضات عراق، در صفحه توئیتر خود نوشت: «برای بهتر فهمیدن حوادث عراق یه نظر به رسانه‌های سعودی بندازید که بصورت خارق العاده‌ای از حق اعتراض و حقوق معترضین دفاع می‌کنند در صورتی که در سعودی نام بردن از واژه (تظاهرات) در حمام خانه برابر زندان و اعدام است! یادمان باشد با سوریه چه کردند و چرا ایران به کمک سوریه و عراق شتافت.»

این روز‌ها محور غربی عبری با همراهی آل سعود به دنبال افزایش ناآرامی‌ها در عراق هستند تا از این طریق بتواند بر ضربه‌های وارده به خود در منطقه را مرحمی قرار دهند!

 

نجاح محمد علی، تحلیلگر عرب زبان مسائل منطقه با اشاره به نحوه پوشش رسانه‌های سعودی از اعتراضات عراق، در صفحه توئیتر خود نوشت: «برای بهتر فهمیدن حوادث عراق یه نظر به رسانه‌های سعودی بندازید که بصورت خارق العاده‌ای از حق اعتراض و حقوق معترضین دفاع میکنند در صورتی که در سعودی نام بردن از واژه (تظاهرات) در حمام خانه برابر زندان و اعدام است! یادمان باشد با سوریه چه کردند و چرا ایران به کمک سوریه و عراق شتافت.»