رییس‌جمهوری تاجیکستان در پیامی به روحانی ضمن تبریک عید نوروز به عنوان میراث مشترک فرهنگی نوشت: اطمینان دارم که ما در آینده نیز جهت گسترش پیوسته مناسبات دوستی و همکاری های جنبه‌های مختلف بین کشورهای‌مان به طور مشترک سعی و تلاش خواهیم کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امام علی رحمان در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان ضمن تبریک سال نو نوشت: با کمال خشنودی، به شما و تمام مردم دوست کشورتان بهترین آرزوها و صمیمانه‌ترین تبریکات خویش را به مناسبت فرارسیدن عید بین المللی نوروز ابراز می‌نمایم.

در ادامه این نامه آمده است: عید نوروز به عنوان میراث مشترک فرهنگی و تاریخ کهن ساکنان حوزه آن، روابط دوستی و احترام، اعتماد همبستگی و همکاری بین آنها را تحکیم بخشیده و در راستای به هم نزدیک شدن مردمان هم‌تبار ما، خدمت می‌کند.

رییس جمهوری تاجیکستان در نامه خود تاکید کرد: اطمینان دارم که ما در آینده نیز جهت گسترش پیوسته مناسبات دوستی و همکاری های جنبه‌های مختلف بین کشورهایمان به طور مشترک سعی و تلاش خواهیم کرد.

امام علی رحمان ضمن آرزوی پیشرفت و شکوفایی کشورمان نوشت: در این ایام فرخنده جشن نوروز، برای جنابعالی صحت کامل، سعادت و موفقیت در فعالیت کاری و پیشرفت و شکوفایی بیش از بیش ایران‌ دوست را آرزومندم.