از میان نوشیدنی های رژیمی موجود در بازار قهوه فوری سوپریم دکتر بیز یکی از مغذی ترین هاست.قهوه فوری سوپریم دکتر بیز از گیاه گانودرما و جنسینگ تولید شده است.

قهوه فوری سوپریم چیست و چه خواصی دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آشنایی با قهوه فوری سوپریم

اکثر انسان ها به دنبال پیدا کردن راهی برای افزایش و بهبود سلامتیشان هستند. مکمل های غذایی مختلفی وجود دارند که قول زندگی سالم تر را به ما می‌دهند. قهوه فوری سوپریم یکی از این محصولات است که علاوه بر اینکه مدعی سلامت است، نوید داشتن زندگی شاد و سالم را نیز به مصرف کنندگان می‌دهد. این محصول که از گیاهان جنسینگ و گانودرما تولید شده است، انرژی زا بوده و انرژی مورد نیاز برای فعالیت های روزانه ما را نیز تامین می‌کند.

قارچ گانودرما چه جایگاهی دارد؟

گانودرما در طول تاریخ اغلب به عنوان یک راز و عصاره حیات در بین اشراف زادگان وجود داشت و مردم عادی حتی از دانستن نام این قارچ نیز بر حذر بوده اند. اما با رشد توسعه علم و تکنولوژی دیگر به دست آوردن این گیاه به سختی گذشته نیست و می‌توان آن را در اختیار اغلب افراد جامعه قرار داد. پس از تایید خواص گانودرما و افزایش اطلاعات، این گیاه ارزشمند به یکی از مهمترین پایه های تغذیه سالم و رژیم های غذایی تبدیل شده است. امروزه در سراسر جهان افراد زیادی از قارچ گانودرما در رژیم غذایی خود استفاده می‌کنند و علاوه بر استفاده از خواص انرژی آن، بسیاری از بیماری ها را هم به کمک آن درمان کرده و از بروز خیلی از علائم هم پیشگیری می‌کنند.2

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

شرکت های زیادی وجود دارند که ادعای عرضه قهوه گانودرما را دارند اما قهوه فوری سوپریم دکتر بیز یکی از بهترین انواع این قهوه ها است. چرا که با استفاده از مواد مغذی غنی سازی شده است. کلمه سوپریم اشاره به این موضوع دارد که قهوه فوری سوپریم می‌تواند به عنوان یک صبحانه و یا میان وعده انرژی بالایی در طول روز به شما بدهد. این انرژی منجر به افزایش مدت زمان فعالیت شما و در نتیجه افزایش سوخت و ساز بدنتان می‌شود این افزایش متابولیسم به عنوان یکی از بهترین راهکارهای سلامت جسم و روح است.

وجود جینسینگ در کنار قارچ گانودرما در قهوه فوری سوپریم دکتر بیز ، باعث افزایش اثر بخشی این گیاه شده است. روش آماده سازی این قهوه ها بسیار آسان و فوری است و شما می‌توانید با یک لیوان آب جوش و یک بسته پودر قهوه در زمانی اندک، این نوشیدنی لذت بخش را داشته باشید. قیمت مناسب هم یکی دیگر از ویژگی هایی است که قهوه سوپریم را بین مصرف کنندگان پرطرفدار کرده است.

وجود مواد مغذی در کنار ویتامین ها و پروتئین های مختلف در قهوه فوری سوپریم دکتر بیز باعث افزایش انرژی در نتیجه افزایش مدت زمان تمرین های ورزشی ورزشکاران می‌شود و این مسئله استقبال ورزشکاران حرفه ای از قهوه فوری سوپریم دکتر بیز را در پی داشته است. یکی از خواص قهوه دکتر بیز افزایش گردش خون در بدن است. این افزایش گردش خون متابولیسم و به دنبال آن چربی سوزی را افزایش می‌دهد. همچنین با تسریع خون رسانی به مغز و سایر اندام های بدن خستگی را از ما دور می‌کند و به آرامش و تمرکز هم کمک می‌کند. تمامی خواصی که می‌توان از یک تغذیه سالم انتظار داشت در این قهوه فوری وجود دارد. این نوشیدنی رژیمی می‌تواند در طول روز انرژی مورد نیاز شما را با حداقل کالری تامین کند.

3

قیمت قهوه فوری سوپریم

قیمت مناسب و به صرفه قهوه فوری سوپریم دکتر بیز باعث شده است این نوشیدنی بسیار پر طرفدار باشد. این اقبال عمومی افراد سودجو را به سوء استفاده وسوسه کرده است. امروزه بعضی از سایت های متفرقه اقدام به فروش محصولات تقلبی با این نام تجاری تحت عنوان قهوه گانودرما با قیمت های کمتر می‌کنند. اما باید دقت داشته باشید که این محصولات تقلبی بوده و در خوشبینانه ترین حالت موادی برای کاهش خلوص به این قهوه ها اضافه شده است. بنابراین باید دقت داشته باشید که این نوشیدنی را از مراکز معتبر همانند فروشگاه کالایاب تهیه کنید تا تجربه دلچسبی از نوشیدن قهوه گانودرما داشته باشید.

مواد تشکیل دهنده قهوه سوپریم دکتر بیز

پودر قهوه، عصاره گیاه جینسینگ و گانودرما ترکیبات اساسی قهوه فوری سوپریم هستند. این ترکیبات در کنار هم علاوه بر افزایش خاصیت یکدیگر، خواص منحصر به خودشان را هم دارند. برای مثال گیاه جینسینگ که یکی از راز های دارویی تمدن های کهن است، دارای طبع گرم و خواص بی نظیری است. این طبع گرم یکی از مهم ترین دلایل مقوی بودن جینسینگ است. ریشه این گیاه دارای خواصی مانند کمک کننده به حافظه به خصوص در سنین بالا که افراد در معرض ابتلا به آلزایمر هستند،است. کمک به کاهش استرس، ایجاد حس آرامش درونی ، بهبود دهنده مشکلات جنسی، درمان کننده ضعف و ناتوانی کهنسالی، کاهش دهنده قند و کلسترول خون و افزایش دهنده کیفیت قوای جسمانی در سنین مختلف است.

مهم ترین خواص قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

از جمله مهمترین خواصی که می‌توان برای قهوه فوری سوپریم دکتر بیز برشمرد، خواص قارچ گانودرما است. این گیاه که یکی از بیس های ترکیبات قهوه دکتر بیز است می‌تواند به عضله سازی در بدن ورزشکاران کمک کند. افزایش چربی سوزی در بدن نیز خاصیت دیگر این قارچ است. از دیرباز برای افزایش قدرت باروری در مردان از این گیاه استفاده می‌کنند. بالا رفتن قدرت جسمانی ورزشکاران نیز از جمله خواصی است که قارچ گانودرما در اختیار مصرف کنندگان قهوه فوری دکتر بیز قرار داده است. این افزایش قدرت عضلانی یکی از مهم ترین نیاز های بدن افراد مبتلا به پارکینسون را رفع می‌کند. بیماران و کسانی که درگیر آسم و برونشیت هستند هم می‌توانند از خواص این گیاه بهرمند شوند.

عوارض قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

با توجه به انرژی زا بودن و افزایش متابولیسم، این قهوه می‌تواند برای کسانی که از بیماری های قلبی و عروقی رنج می‌برند بسیار مضر باشد. فشار خون بالا و یا نارسایی قلبی می‌تواند در کنار انرژی زا بودن این مدل از قهوه های سوپریم احتمال بروز حمله های قلبی را افزایش دهد. بنابراین باید پیشنهاد کنیم که عزیزانی که از این گونه مشکلات رنج می‌برند از قهوه های سبک تر این خانواده استفاده کنند تا علاوه بر بهره مند شدن از خواص قارچ گانودرما، خطری تهدیدشان نکند. لازم به ذکر است که استفاده از قهوه سوپریوم به دلیل محرک بودن برای بانوان باردار نیز توصیه نمی شود و ایشان می توانند پس از مشورت با پزشک خود از آن استفاده کنند.

افرادی که به تازگی پیوند عضو داشته اند نیز باید برای استفاده از قهوه جنسینگ و گانودرما احتیاط کرده و برای مصرف از پزشک خود مشورت و راهنمایی بخواهند.

بسته بندی قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز که قهوه لاته به اضافه قارچ گانودرما به همراه عصاره ریشه گیاه جینسینگ است، در بسته بندی های  400 گرمی عرضه می‌شود. این بسته ها حاوی بیست ساشه پودر قهوه فوری که هرکدام بیست گرم وزن دارند، است. شما می‌توانید برای استفاده از خواص ویژه این قهوه روزانه یکی از این ساشه ها را در یک لیوان آب جوش بریزید و پس از حل شدن آن را نوش جان بفرمایید. اگر قبل از صبحانه قهوه فوری خود را میل کنید می‌توانید قدرت انرژی بخش آن را احساس کنید. قهوه دکتر بیز، در این شرکت و در کشور خودمان ایران تولید شده است و این محصول که تمامی استاندارد های بهداشتی را دارا می‌باشد می‌تواند به یکی از مهم ترین عناصر لایف استایل شما تبدیل شود.

در هر بیست گرم از قهوه انرژی بخش گانودرما و جینسینگ دکتر بیز، 12 کیلو کالری انرژی وجود دارد. میزان قند آن 10% یا 2 گرم است. 4 دهم گرم از این ساشه ها را چربی و 5 هزارم گرم را نمک تشکیل می‌دهد. سهم اسید های چرب ترانس در یک لیوان قهوه فوری یک دهم گرم است.  این محصول رژیمی بسیار برای افرادی که به سلامتی و تناسب اندام اهمیت می‌دهند، مناسب است.