مرکز اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان: لحظاتی قبل بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان تعداد ۳ نفر از ماموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل و یک نفر نیز مجروح گردید.

حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه | ۳ مامور پلیس به شهادت رسیدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان سه نفر از ماموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان آمده است: لحظاتی قبل بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان تعداد سه نفر از ماموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و یک نفر نیز مجروح شد.

تعداد شهدای حادثه تروریستی در مسیر خاش - تفتان به چهار نفر افزایش یافت

مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تعداد شهدای حادثه تروریستی به واحد گشتی پلیس در محور خاش - تفتان به چهار نفر رسید.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان آمده است: مجروح این حادثه تروریستی نیز به شهادت رسید.

این اطلاعیه می افزاید: بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان چهار نفر از ماموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دادستان زاهدان گفت: در این حادثه تروریستی مهدی الله پور، رضا اسماعیلی، محمدرضا شیخی و حسن وحیدی از نیروهای کادر پلیس راه به شهادت رسیدند.

مهدی شمس آبادی اظهار کرد: دستور قضایی برای دستگیری عوامل این حادثه صادر شده است./ ایرنا