نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به موضوع ترور سردار سلیمانی گفت: تروریست‌ها چند بار با سرویس‌های عبری و عربی ارتباط برقرار کرده و آموزش‌دیده بودند،400 کیلو بمب آماده کرده و از منزلی در برابر حسینیه‌ای که حاج قاسم در آن حضور پیدا می‌کرد گودبرداری کردند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در مراسم بزرگداشت حاجیه‌خانم زهرا صفایی مادر شهیدان مقدمی که در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه شهدا اظهار کرد: هر شهید می‌تواند 70 نفر را شفاعت کند.

وی با تقدیر از خانواده شهدا افزود: خوشا به حال خانواده‌های شهدا که چنین فرزندانی را برای فداکاری در راه اسلام و انقلاب تربیت کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مادر شهیدان مقدمی هیچ‌گاه برای فرزندان شهیدش در جمع و به صورت علنی گریه نکرد تا دشمن‌شاد نشود، همان‌گونه که امام راحل در شهادت فرزند سید مصطفی گریه نکرد اما تا مرحوم کوثری روضه حضرت علی‌اکبر(ع)را آورد به‌شدت گریه کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از خناسان به دنبال این بودند که مذاکره با آمریکا اتفاق بیفتد ولی خداروشکر این اقدام عملی نشد و ما با آمریکا مذاکره‌ای نداریم.

ذوالنور با اشاره به موضوع ترور حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: تروریست‌ها چند بار با سرویس‌های عبری و عربی ارتباط برقرار کرده و آموزش‌دیده بودند. 300 تا 400 کیلو بمب آماده کرده و از یک منزل در برابر حسینیه‌ای که حاج قاسم سلیمانی در آن حضور پیدا می‌کرد گود برداری کرده بودند.

وی تصریح کرد: تروریست‌ها تلاش می‌کردند که به زیر حسینیه بروند و خاک‌ها را به صورت نامحسوس در مکان دیگری تخلیه کردند تا همه چیز به صورت عادی باشد ولی در اشراف اطلاعاتی بودند و شکست خوردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط اخیر کشور عراق افزود: ان‌شاءلله به لطف الهی امسال هم شاهد این هستیم مردم پرشورتر از سال های قبل در مراسم اربعین حسینی حضور پیدا می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به گرانی و مشکلات جامعه خاطرنشان کرد:وضعیت اقتصادی به لطف الهی بهتر خواهد شد و در این زمینه همه باید اهتمام داشته باشند.