فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ما در اوج اقتدار هستیم و در برابر هیچ ابرقدرتی سر فرود نخواهیم آورد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مهر، سردار رمضان زیراهی سه‌شنبه‌شب در سی‌ودومین سالگرد شهدای خلیج فارس که در روستای بحیری شهرستان دشتی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا وظیفه همگانی است و نه تنها جامعه ما را بیمه می‌کند بلکه انفاس قدسی شهدا روح در کالبد جامعه می دمد.
وی با بیان اینکه گذشته ما درخشان است و نباید فراموش کنیم، افزود: نیمی از جمعیت کشور ما دوران دفاع مقدس را درک نکردند و حق دارند در جریان این حماسه های باشکوه قرار بگیرند و از تجربیات استفاده کنند.
فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: امروز نیاز به روحیات دفاع مقدس داریم و باید آنها را تقویت کنیم که همین عوامل باعث شد ما در مقابل استکبار جهانی به پیروزی برسیم.
وی با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد روحیه ایثارگری و شهادت طلبی را از ما بگیرد خاطرنشان کرد: امروز ما نیاز داریم در یک راستا حرکت کنیم.
سردار زیراهی اضافه کرد: در سال ۶۶ رزمندگان ما با شیطان بزرگ در خلیج فارس درگیر شدن و پیشرفته‌ترین هلی‌کوپتر آنها را سرنگون کردند در صورتی که تجهیزات آنها قابل قیاس با تجهیزات ما نبود و شهید مهدوی و هم‌رزمانشان ابهت شرق و غرب را در هم شکستند.
وی ادامه داد: امروز ما در اوج اقتدار هستیم و در برابر هیچ ابرقدرتی سر فرود نخواهیم آورد.
فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز دشمن اقتدار ما درک کرده و دشمن در محاسبات خود ما را به عنوان قدرت در نظر می گیرند.
زیراهی ادامه داد: ما همه توانمندیمان را در میدان به دست آورده‌ایم و برخلاف زمان جنگ که قریب به اتفاق تجهیزات خارجی و وابستگی بود ولی الان بیشتر تجهیزات داخلی و بومی سازی شده است.
وی گفت: امروز اگر دشمن دچار خطا محاسباتی شود پاسخ ایران کوبنده‌تر از گذشته خواهد بود.