زنجیره شکست‌های دشمن ناشی از اقتدار ایران است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سرعت شکست‌های زنجیره‌ای دشمن گفت: این شکست‌های پی‌درپی ناشی از اقتدار ایران اسلامی است.
سردار محمدرضا نقدی عصر پنجشنبه در جمع نخبگان مجمع اقشار بسیج استان اصفهان با بیان‌اینکه، آمریکا امروز در باتلاق مشکلات داخلی خود فرو رفته است، افزود: واقعیت این است که آمریکا رو به افول است ولی رسانه‌ها برعکس این موضوع را به جهان مخابره می‌کنند.
وی ادامه داد: وضعیت اقتصادی آمریکا به جایی رسیده که به خام‌فروشی نفت رسیده است و برای تامین اقتصاد خود سه میلیون بشکه نفت را خام فروشی می‌کند.

سردار نقدی با بیان اینکه آمریکا به نخستین صادرکننده زغال‌سنگ دنیا تبدیل شده است، افزود:  آمریکا هر سال ۲۰ درصد از صادرات ذغال‌سنگ خام خود را افزایش می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه در همین زمینه تصریح کرد: هر سال هزار میلیارد بر مجموع ۲۲ هزار میلیارد دلار بدهی آمریکا افزوده می‌شود.

وی با اشاره به رویگردان شدن ملت‌ها از سیاست‌های آمریکا گفت: مناطق کردنشین جهان شعار "مرگ بر آمریکا" سر می‌دهند.

سردار نقدی به رشد اقتدار ایران در جهان و منطقه نیز اشاره کرد و افزود: فردی که در حصار حفاظتی سیستم‌های امنیتی و اطلاعاتی غربی قرار داشت در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران قرار می‌گیرد، پهباد فوق پیشرفته آمریکایی با سامانه‌های تولیدشده داخلی سرنگون می‌شود که همه، نتیجه خلاقیت نسل سوم و چهارم کشور ماست.

 وی همچنین با اشاره به ضعف هم‌پیمانان آمریکا در برابر دوستان انقلاب اسلامی گفت: پهپاد جوان‌های یمنی از گنبدهای آهنین عبور می‌کند و با هدف قراردادن مخازن میدان‌های نفتی عربستان، فعالیت آنها را متوقف می‌کند تا جایی که راه‌اندازی آنها ماه‌ها به طول می‌انجامد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی کشور گفت: شرایط کنونی مانند معادله جنگ تحمیلی است زیرا دشمن با بیش از ۲ هزار تانک وارد جنگ با ایران شد و ایران حتی یک عدد تانک هم نداشت.

وی تصریح کرد: بسیاری از امکانات ما در دوران دفاع مقدس به‌واسطه غنیمت‌ها بدست آمد و تعداد قابل‌توجهی از تسلیحات دشمن منهدم شد.

نقدی اضافه کرد: با این حال هر روز به دشمن ما تجهیزات و امکانات جدید تزریق شد اما در این جنگ نابرابر، سرانجام این جمهوری اسلامی بود که پیروز شد و امروز هم شما مطمئن باشید که در مقابل قدرت دشمن با تمام ابزارهایش پیروز خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی به گوش آمریکا سیلی می‌زنیم، هرچند که ابزار دفاعی ما با آنها قابل مقایسه نیست و عدم توازان ما در  ابزار رسانه‌ای و تبلیغاتی نیز مشهود است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به درخواست رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم در باره شکستن انحصار تبلیغاتی دشمن، ایجاد امید در مردم و حرکت رو به جلو با تمام قدرت و قوت گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی، عملی‌کردن اقتصاد مقاومتی، راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است‌.

نقدی اضافه کرد: ایران امروز۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی دارد و در زمینه ذخایر انرژی رتبه نخست است و از نظر ذخایر زیرزمینی ۷ درصد از کل معادن جهان را در اختیار دارد.

این مقام سپاه پاسداران افزود: ما دارای نیروی انسانی عالم و کارآمد هستیم و دانش مورد نیاز را در اختیار داریم، پول هم موجود است، مدیریت هم داریم ولی استفاده نکرده‌ایم لذا اگر کسی بگوید در بُن بست قرار داریم، خیانت کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با رد ادعای فساد سیستماتیک در جامعه گفت: مفاسدی که وجود دارد قابل اصلاح است، در بسیاری از مراکز مدیران متعهد و پایبند به نظام در حال فعالیت هستند.

نقدی تاکید کرد:  اطلاعات سپاه کار سختی دارد و پیروزی‌های درخشانی در مدت کوتاهی کسب کرده و قوه قضائیه هم در برخورد با مفاسد، بسیار مُصمم است.