نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز آمریکا در برابر اراده ملت ایران و سیاست‌های جمهوری اسلامی شکست خورده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری روز شنبه در نشست با استاندار بوشهر افزود: ملت ایران جانانه و با اقتدار جلوی ترفندها و دسیسه‌های دشمنان از جمله آمریکا ایستاده و در عرصه‌های مختلف سربلند بیرون آمده است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه اضافه کرد: سران آمریکا غافل از آگاهی، عزم، اراده و مقاومت ملت ایران تصور می‌کردند با وارد کردن فشارهای سنگین و مختلف اقتصادی می‌توانند به انسجام و وحدت جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

وی ادامه داد: با عنایات الهی، عشق و علاقه مردم ولایت‌مدار به ائمه اطهار(ع) و ایستادگی با اقتدار ملت ایران نه تنها فشارهای آمریکا کارساز نبود بلکه زمینه خودکفایی ایران را در عرصه‌های گوناگون فراهم کرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: پیاده‌روی اربعین گوشه‌ای از ایستادگی، اقتدار و توان مسلمانان در برابر ترفندهای دشمنان و ناکام کردن آنان بود و انتظار می‌رود با حضور در آئین‌های دهه آخر ماه صفر حماسه به یاد ماندنی دیگری خلق کنند.

حسینی بوشهری با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی درهمه عرصه‌ها انتخابات برگزار می‌کند و دوستان و دشمنان این نظام همانند گذشته این مرحله از انتخابات را هم رصد می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان با رصد انتخابات تلاش می‌کنند از نقاط ضعف ما برای اجرای هدف‌های خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کنند به همین دلیل انتخابات باشکوه‌ ناکامی دشمن را بیشتر می‌کند و به آنها ثابت می‌شود با این ملت نمی‌شود مقابله کرد.

حسینی بوشهری خروجی برگزاری انتخابات باشکوه با حضورپرشور مردم را سربلندی،عزت، اقتدار و صلابت ایران و ناامیدی و ناکامی دشمنان عنوان کرد و بر ضرورت رعایت اخلاق در همه مراحل انتخابات از سوی همه دست اندرکاران، دستگاه‌های نظارتی، مجریان و کاندیداهای انتخابات تاکید کرد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: برگزاری انتخابات گوناگون و انتخاب مسئولان و نمایندگان با رای و نظر مردم  در ایران بیانگر اجرایی شدن دموکراسی در این کشور است.

امام جمعه قم افزود: ملت ایران مشکلات متعددی از جمله جنگ تحمیلی، مشکلات اقتصادی و بحران‌های مختلف را با اقتدار پشت سر گذاشته است این بار نیز با سربلندی از این بحران‌ها عبور می‌کند.