متن استعفانامه آیت الله نورالله طبرسی از نمایندگی ولی فقیه در مازندران و امامت جمعه شهرستان ساری دقایقی پس از اعلام رسمی در نماز جمعه امروز ساری منتشر شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آیت الله طبرسی سال ۸۷ پس از رحلت آیت الله هادی روحانی به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران منصوب شد و از سال ۵۹ هم امامت جمعه شهرستان ساری را بر عهده داشت.
موضوع کناره گیری وی از نمایندگی ولی فقیه در مازندران و امامت جمعه ساری به علت کهولت سن و بیماری از یک سال پیش مطرح بود ولی امروز در نماز جمعه به صورت رسمی اعلام شد.
متن استعفاء نامه آیت‌الله طبرسی به شرح زیر است :
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای دامت برکاته

سلام‌علیکم

از حضرت حق کمال صحت و سلامت تا سپردن لوای حکومت اسلامی به حضرت بقیه‌الله (عج) را مسئلت دارم.

خداوند قادر متعال را بی‌حد و مرز شاکرم که تحت توجهات ذات اقدس اعلی و ضل عنایت حضرت صاحب‌الامر(عج) اکنون که پس از ۴۰ سال امانت‌داری نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری این امانت گرانقدر را به جهت بیماری و نبود توان جسمانی به صاحب آن رد می‌نمایم و به حمدالله با مساعی دیگر خدمت‌گذاران مازندران در زمره استان‌های ولایی مطیع منویات الهی آن رهبر فرزانه به صبح ظهور آن منجی عالم بشریت چشم دوخته است.

با سلام بی‌پایان به روح ملکوتی بنیان‌گذار عظیم شان جمهوری اسلامی ایران و آرزوی علوی علو درجات برای آن ذخیره الهی و تمامی شهدا و اعتلای کلمه حق و امید به اینکه از دعای خیر آن مراد فرزانه بهره‌مند باشم، برای رد امانت نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران و امامت جمعه ساری از رهبر معظم انقلاب اسلامی کسب اجازه می‌نمایم، در صورت صلاح دید اینجانب را از ادامه خدمات معاف فرمایید.

سلامت و توفیق برای عزیزی که در ادامه افتخار خدمتگزاری تحت عوامل مقام شامخ  ولایت را خواهد یافت، آرزومندم.

ول امر علیکم نورالله طبرسی.جمعه، ١٠ آبان ۹۸