متاسفانه دستگاه دیپلماسی آمریکا از انجام ابتکار و راهکارهای دیپلماتیک و معقول ناتوان بوده و تنها اتکاء آنها به زور و تروریسم اقتصادی است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایالات متحده بجای تحریم‌های تکراری و غوغاسالاری که قطعا آنها را به اهدافشان نخواهد رساند، از غوطه ور شدن هر چه بیشتر در توهمات خود ساخته دست برداشته و به اجرای تعهدات خود در برجام بازگردد.
به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه،«سید عباس موسوی» روز شنبه در واکنش به تحریم بخش عمرانی ایران توسط آمریکا اظهار داشت: اینگونه اقدامات نشانه ضعف و ناکارآمدی این کشور در دیپلماسی است.  
وی افزود: متاسفانه دستگاه دیپلماسی آمریکا از انجام ابتکار و راهکارهای دیپلماتیک و معقول ناتوان بوده و تنها اتکاء آنها به زور و تروریسم اقتصادی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: دیپلماسی قلدرمآبانه ایالات متحده که در ارتباط با سایر کشورها و حتی سازوکارهای بین المللی و چند جانبه نیز بکار گرفته می‌شود به یک معضل جهانی تبدیل شده است.  

موسوی اظهار داشت: بهتر است ایالات متحده بجای تحریم‌های تکراری و غوغاسالاری که قطعا آنها را به اهدافشان نخواهد رساند، از غوطه ور شدن هر چه بیشتر در توهمات خود ساخته دست برداشته و به اجرای تعهدات خود در برجام بازگردد.