یک عضو کمیسیون حقوقی مجلس از برنامه‌ریزی برخی برای آشوب در مهرماه خبر داد و گفت: قرار بود تعدادی از زنان نقش اصلی را بر عهده بگیرند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ابوالفضل ابوترابی نماینده مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به دستگیری «نیما زم» سرشبکه کانال تلگرامی آمدنیوز، از سوی سازمان اطلاعات سپاه، گفت: ۶ سرویس اطلاعاتی خارجی از آقای زم حمایت می‌کردند که محور این سرویس‌های اطلاعاتی، سرویس اطلاعاتی فرانسه بود، البته زم پس از بازداشت ۴۸ ساعت در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و پس از استخراج اطلاعات خبر دستگیری وی منتشر شده است.
وی با بیان اینکه ۱۰ سال شبکه‌سازی برای راه‌اندازی آمدنیوز انجام شده بود، ادامه داد: نیما زم بازیگر نمایان این ۶ سرویس اطلاعاتی بود و در پشت صحنه سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با محوریت سازمان اطلاعات فرانسه قرار داشتند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس تصریح کرد: این شبکه‌سازیسازی در ۱۰ سال گذشته میان ورزشکاران، هنرمندان، کارمندان دولت، نظامیان، قوه مقننه و حتی در قوه قضائیه شکل گرفته بود، که قرار بود از این طریق اتفاقات ناگواری امسال در کشور تدارک ببینند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره وقوع حوادث ناگوار در سال جاری، اظهار داشت: قرار بود در اوایل مهرماه هم‌زمان با ناآرامی‌ها  در لبنان و عراق اتفاقاتی در کشور ما نیز رخ دهد و زم نیز در همین راستا به دنبال تشکیل یک تلویزیون اینترنتی که مردم با موبایل خود برنامه‌های آن را دریافت کنند، بود.

ابوترابی افزود: قرار بود مرکزیت این تلویزیون اینترنتی نیز در اسرائیل باشد و از طریق آن به گفته خودشان کار بزرگی را انجام دهند که اطلاعات سپاه با دستگیری سرشبکه آمد نیوز این نقشه‌ها را نقشه بر آب کرد.

وی با بیان اینکه قرار بود در اوایل مهرماه آشوب‌های اجتماعی در ایران نیز راه‌اندازی شود، گفت: همراه با دستگیری زم اطلاعات سپاه کشفیاتی در راستای راه‌اندازی آشوب‌های اجتماعی داشت که در یکی از نمونه‌ها کشف تولید هم‌زمان ۲۰ هزار کلاه متحد‌الشکل است که از مشهد در حال انتقال به تهران بود.

نماینده نجف‌آباد  در مجلس تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های که انجام شده بود قرار بر این بود که خانم‌ها در آشوب‌های اجتماعی که در مهرماه قرار بود با محموریت آمدنیوز شکل بگیرد نقش اصلی داشته باشند همان اتفاقاتی که الان ما در لبنان و عراق شاهد آن هستیم و خانم‌ها نقش بسیار برجسته‌ای در این اتفاقات دارند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های که انجام شده بود قرار بود تا تعدادی از خانم‌ها نقش تقسیم پول در کف خیابان‌ها را برعهده بگیرند و مردم عادی را تهیج به برگزاری آشوب های اجتماعی کنند.