مردم زنجان اعتراض و نگرانی های خود را با تجمع مسالمت آمیز و بسیار کوتاه به گوش مسئولان رساندند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ایرنا - رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: با سهمیه بندی بنزین و مدیریت مصرف بنزین در کشور، مردم زنجان همراهی مطلوبی در اجرای این طرح داشتند و هیچ اقدام ساختار و هنجارشکنانه‌ای را در استان شاهد نبودیم.
 حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی شامگاه دوشنبه در حاشیه راهپیمایی مردم زنجان در حمایت از مواضع رهبری و محکومیت اقدام آشوبگران در روزهای اخیر گفت: زنجان جزو استان‌های امن و آرام کشور است و رخدادهایی که پس از اعلام اصلاح قیمت بنزین در برخی استانهای کشور روی داد و موجب اخلال در نظم و امنیت شد، در زنجان وجود نداشت و مردم همراهی مطلوبی در این خصوص داشتند. 

وی تصریح کرد:  مردم زنجان اعتراض و نگرانی های خود را با تجمع مسالمت آمیز و بسیار کوتاه به گوش مسئولان رساندند.

حجت الاسلام نیارکی با اشاره به دستگیری ۳۰ نفر از اغتشاشگران در زنجان، گفت: این تعداد نیز از مردم زنجان نبودند بلکه عوامل دشمن بوده و قصد داشتند از فرصت سوء استفاده کرده و اجتماع مردم را به انحراف بکشانند و به اموال عمومی و شخصی مردم آسیب برسانند که با هشیاری مردم و نیروهای نظامی و امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز نظام است، اظهار داشت: دستگاه قضایی نیز در جهت تامین این امنیت با افرادی که با سوء استفاده از هر فرصتی قصد اخلال و برهم زدن امنیت جامعه را دارند، برخورد جدی خواهد کرد.