نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن اشاره به بررسی اعتراضات و اغتشاشاتی ناشی از گرانی بنزین در این کمیسیون، گفت: هفته آینده وزیر کشور، اطلاعات و مسئولان ناجا به کمیسیون برای ارایه توضیحات دعوت می‌شوند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدمهدی برومندی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در توضیح نشست امروز سه‌شنبه (28 آبان ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تحولات و اقداماتی که این روزها در راستای مدیریت مصرف سوخت در کشور اتفاق افتاد و حوادثی که در شهرهای مختلف رخ داد، نمایندگان اطلاعات خود را از حوزه‌های انتخابیه و نقاط مختلف کشور در نشست امروز ارایه دادند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در ادامه  با توجه به جلساتی که در شورای امنیت داشتند، گزارش‌هایی را به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کجلس دادند.

وی یادآور شد: بنابر حوادث اخیر و مباحث مطرح، مقرر شد تا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده جلسه‌ای با این موضوع داشته باشد و از وزیر اطلاعات، رئیس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، وزیر کشور و دستگاه‌هایی که در این مسائل دخیل بودند، دعوت به عمل آورد.

برومندی ادامه داد: اتفاقاتی در برخی از نقاط کشور افتاده که خساراتی را به دنبال داشته است، اتفاقات در مناطق مختلف متفاوت است. ما باید صف معترضین را از اغتشاش‌گران جدا بدانیم. مردم ایران اسلامی با هوشمندی به این نکته توجه دارند و می‌دانند که عده‌ای به دنبال خسارت زدن به مردم هستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با درک عمیق مردم، مسائل و مشکلات روزهای اخیر فروکش کرد، مجلس شورای اسلامی نیز از همین رو هفته آینده سرکشی به حوزه‌های انتخابیه را لغو کرد تا در حضور مسئولان عالی کشور به بررسی مسائل و مشکلات اخیر بپردازد.