فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با کمک مردم عزیز و شریف، تعداد قابل توجهی از عوامل اصلی آشوب های اخیر دستگیر شده اند و تعدادی هم شناسایی و تحت تعقیب هستند که ان شاءالله به زودی دستگیر خواهند شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا میرحیدری ضمن اشاره به موضوع تجمعات اخیر و تعرض آشوبگران به اموال عمومی، اظهار کرد: مردم مومن و شریف یزد از همان دقایق اول صفوف خود را از آشوبگران و اشرار جدا کردند و عده ای هم که از روی ناآگاهی به واسطه اعتراضاتی که نسبت به سیاست اقتصادی داشتند در ساعات اولیه در اعتراضات حضور یافته بودند بعد از فرامین و سخنان مقام معظم رهبری از صف آشوبگران جدا شدند.
سردار میرحیدری افزود: به حول و قوه الهی نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی نسبت به کنترل افراد مخل نظم و امنیت در استان اقدام کردند و امروز پلیس نسبت به شناسایی و کنترل عوامل اصلی اغتشاشات در سطح استان اقدام کرده است.
فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: با کمک مردم عزیز و شریف، تعداد قابل توجهی از عوامل اصلی این آشوب ها دستگیر شدند و تعدادی هم شناسایی و تحت تعقیب هستند که ان شاءالله به زودی دستگیر خواهند شد.
به گزارش سایت پلیس، وی خاطرنشان کرد: از مردم استدعا دارم نسبت به کمک و همیاری فرزندان خودشان در دستگاه های امنیتی و نیروی انتظامی اقدام کنند تا عوامل مخرب نظم و امنیت جامعه که ایراد خسارت به اموال عمومی کردند و باعث سلب آسایش مردم شدند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شوند تا با اشد مجازات با آنها برخورد شود.
میرحیدری با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: هر کسی و با هر عنوانی بخواهد در این رابطه اخلالی ایجاد کند با تمام وجود با آنها برخورد خواهد شد.
رئیس پلیس استان یزد اضافه کرد: از افرادی که بازیچه ضد انقلاب و معاندان شدند به خصوص جوانان عزیز می خواهم که تحت تاثیر احساسات قرار نگرفته و فریب دشمنانی را که در حال آموزش دادن نحوه تخریب زیرساخت های جامعه و دستگاه های خدماتی هستند، نخورند.
سردار میرحیدری در خاتمه تصریح کرد: انشاء الله این افراد هوشمندانه و با تدبیر و تعقل احساسات خود را کنترل کنند و اگر اعتراضی هم دارند از مسیر قانونی برای رسیدن به هدف اقدام کنند.