جانشین رییس پلیس پایتخت از آمادگی پلیس برای تامین امنیت راهپیمایی محکومیت ناآرامی‌ها اخیر در تهران خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
 سردار حمید هداوند در گفت‌وگو با ایسنا درباره تدابیر برای برگزاری راهپیمایی روز دوشنبه مردم تهران در محکومیت ناآرامی‌های اخیر  پایتخت، گفت: برابر هماهنگی‌های انجام شده میان دستگاه‌های مختلف و یگان‌های مختلف پلیس، ماموران پلیس با آمادگی کامل نسبت به تامین امنیت این مراسم و شرکت‌کنندگان در آن اقدام خواهد کرد.
 وی با بیان اینکه تقسیم وظایف میان پلیس‌های تخصصی صورت گرفته است، گفت: ماموران پلیس راهور با اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اقدام به تامین نظم و امنیت ترافیکی این مراسم خواهند کرد. همچنین ماموران دیگر یگان‌ها نیز در آمادگی کامل بوده و با استقرار در مسیرهای راهپیمایی و نیز گشت‌زنی در طول مسیر نسبت به تامین امنیت راهپیمایان اقدام خواهند کرد.
جانشین رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه یگان‌های مختلف پلیس اعم از پلیس پیشگیری، یگان امداد و ... در برگزاری این مراسم در آماده‌باش هستند، گفت: از شهروندان نیز می‌خواهیم که همچون گذشته با پلیس همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.
هداوند در مورد زمان آماده‌باش پلیس نیز گفت: از ساعاتی قبل از آغاز راهپیمایی تا پایان مراسم و تخلیه معابر از راهپیمایان، ماموران پلیس در آماده‌باش کامل بوده و نسبت به تامین امنیت این مراسم اقدام خواهند کرد.