دبیر شورای نگهبان و سخنگوی این شورا و فرمانده کل ارتش در اجتماع بزرگ حمایت از امنیت و آرامش کشور که عصر امروز (دوشنبه) در تهران برگزار شد، حضور پیدا کردند.

حضور آیت‌الله جنتی و فرمانده کل ارتش و کدخدایی در اجتماع امنیت، اقتدار و آرامش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان لحظاتی پیش در اجتماع بزرگ و خودجوش مردم تهران در حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار کشور حضور یافت.
 آیت‌الله جنتی درحاشیه این راهپیمایی به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ داد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز در اجتماع «امنیت، اقتدار و آرامش» در راستای محکومیت آشوب و ناامنی‌های اخیر حضور یافت.امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و محکومیت حرکت اغتشاشگران و دست‌آموزان دشمنان ایران عزیز همگام با مردم بصیر و انقلابی تهران در اجتماع «امنیت، اقتدار و آرامش» حضور یافت.

2PpRRUz8fyiF

در این اجتماع شکوهمند مردم بصیر تهران، حجت الاسلام عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش،‌امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و سایر فرماندهان و مسئولان ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.
 همچنین عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان هم در اجتماع بزرگ و خودجوش مردم تهران در حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار کشور حضور یافت.

UiFkIvy93glN

اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار کشور با حضور عموم مردم تهران از مسیرهای چهارگانه به سمت میدان انقلاب اسلامی برگزار شد.