یک استاد دانشگاه گفت: امیدوارند همراه اصولگرایان معتدل شوند و با حضور در وزارت کشور و مدیریت انتخابات 1400 بتوانند در عرصه ریاست جمهوری حرکت فعلی را ادامه دهند.

الله کرم: گروهی از حامیان روحانی قصد مدیریت انتخابات 1400 را دارند تا در پاستور بمانند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

21 ماه تا پایان دولت روحانی زمان باقی است اما در عرصه سیاسی کشور صدایی در حمایت از او به گوش نمی رسد. حتی برخی طرفداران دیروز، گوی سبقت را از اصولگرایان برای مقصر جلوه دادن دولت ربودند.

امروز این سئوال مطرح است که معادلات سیاسی از این پس چگونه رقم خواهد خورد و آیا می توان گفت روحانی تنها شده است و دیگر حامی ندارد؟

حسین الله کرم در گفتگو با مثلث آنلاین درباره سرنوشت حامیان دولت روحانی گفت: کسانی که همراه با آقای روحانی بودند به دو دسته منتقد و همراه تقسیم شدند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تأکید کرد: عده ای با وجودی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و 96 مردم را به حمایت از آقای روحانی دعوت می کردند و بعد هم در مسئولیت های اجرایی حضور داشتند، امروز سعی می کنند خودشان را جدای دولت کنونی نشان دهند و حتی ضعف ها و مشکلات کنونی را به گردن دولت بیاندازند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: گروه دوم مایل هستند آقای روحانی به یک وضعیتی کار را در عرصه ریاست جمهوری ادامه دهد تا آنها در صورت از دست دادن مجلس، امیدوارند همراه اصولگرایان معتدل شوند و با حضور در وزارت کشور و مدیریت انتخابات 1400 بتوانند در عرصه ریاست جمهوری حرکت فعلی را ادامه دهند.