نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم انقلابی سرنوشت و آینده خود و کشور را خود رقم می‌زنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آیت‌الله سید احمد خراسانی نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری شامگاه پنجشنبه ۵ دی ماه در نشست بصیرت افزایی یوم‌الله ۹ دی که در مصلی بزرگ شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: مردم دشت ورامین پرچم‌دار ولایت و ولایتمداری در جمهوری اسلامی ایران و قبل از انقلاب بوده و هستند و هرزمانی که نیاز بوده از ولی امر خود حمایت و پشتیبانی کردند.

وی ادامه داد: مردم منطقه جنوب شرق استان تهران از ۱۵ خرداد سال ۴۲ تا آبان سال ۹۸ پای بند به این نهضت و انقلاب و در فتنه سال ۹۸ نیز پیش‌قدم در مبارزه با فتنه گران و اغتشاشگران بودند.

حسینی خراسانی افزود: مردم باید همیشه انقلابی باشند، خصوصیات مردم انقلابی جوشش و مبارز و انقلابی گری است، چراکه مردم انقلابی سرنوشت و آینده خود و کشور را خود رقم می‌زنند و زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند ، همان‌طور که در گام اول نرفتند و در گام دوم انقلاب نیز نخواهند رفت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر حالت انقلابی را از دست دادیم و به سمت نهادینه شدن رفتیم و اعلام کردیم که کاری برای انجام نداریم، مشکلی در مقابل نداریم بی‌شک به بی‌راه رفته‌ایم و این ملت به سمت تباهی خواهد رفت.

وی با بیان اینکه، فتنه‌ها انسان‌ها را بیدار نگه می‌دارد، هرکس در فتنه به خواب رفت بی‌شک از مسیر خود خارج‌شده و بیراه رفته است، تصریح کرد: ما باید مانند حضرت علی (ع) که در هر حالت در رکاب پیامبر بود و بدون چون چرا از حضرت رسول (ص) پیروی می‌کرد باشیم، حضرت علی (ع) الگوی بارز فرد انقلابی و ولایت مدار در صدر اسلام بود است.

حسینی خراسانی ادامه داد: اگر مسوول انقلابی به خواب برود بی‌شک با مشکلات مختلف روبه‌رو خواهد شد، مسؤول بی‌بصیرت در انقلاب اسلامی که دغدغه مردم را نداشته و نمی‌تواند بیدار باشد و بصیرت لازم را ندارد نباید مسؤولیت بپذیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: در اغتشاشات اخیر هزینه بی‌تدبیری بعضی مسوولان نظام را رهبری پرداخت کرد، مسوولان باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند سعی خود را در رفع مشکلات مردم به کار گیرد.

وی در ادامه افزود: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی‌ها به مسوولان نشان دادند که باوجود بعضی مشکلات پای بند به‌نظام و انقلاب هستند، مسئولان باید خدمتگزار واقعی برای مردم باشند خدمتگزاری با شعار دادن و حرکت‌های شو من صورت نمی‌گیرد.

حسینی خراسانی در پایان خاطرنشان کرد: مسؤولان احترام به مردم را فراموش نکنند، احترام به مردم همان رفع مشکلات آن‌ها، ایجاد اشتغال، چشم نداشتن به بیگانه و از همه مهم‌تر پشتیبانی از ولایت و رهبری است.