سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق در واکنش به حمله آمریکا به کاروان حشد شعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد این اقدام را جنایتی بزرگ خواند که منطقه و جهان را به جنگی فراگیر می‌کشاند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، محمد محی، سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد که این جنایت بزرگی که آمریکا مرتکبش شد منطقه و جهان را به نقطه‌ای حاد می‌کشاند که نتیجه آن جنگی فراگیر و گسترده است.
به گزارش العالم، محی گفت، جنایتی که آمریکا مرتکب آن شد باعث می‌شود همه جهان به نقطه حادی برسند که امکان بازگشتی از آن نیست و هیچ کس پیامدهای آن را نمی‌داند و در نتیجه منطقه را به جنگی گسترده خواهد کشاند.

محی تاکید کرد: آنچه آمریکا انجام داد هیچ توجیحی ندارد و آمریکا و رژیم صهیونیستی کسانی هستند که بهای این حماقت را پرداخت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: آمریکا امروز دنبال اشغال عراق است و چه بسا دنبال اقدامات دیگری هم باشد تا بتواند پیامدهای این جنایت را مهار کند و آمریکا با عراق به عنوان یک کشوری که میزبان پایگاه نظامی‌اش در منطقه است برخورد نمی‌کند.

در جریان حمله بامداد امروز آمریکا به کاروان حشد شعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد ابومهدی المهندس و سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران به همراه چند تن از همراهانشان به شهادت رسیدند.