فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سردار سلیمانی ارتش‌هایی در منطقه به وجود آورده که هر کدام از ارتش‌ها می‌توانند انتقام سختی از آمریکا بگیرند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتگویی تلویزیونی اظهار داشت: پرچم مقدسی که سردار سلیمانی برافراشته دست به دست خواهد شد و زمین نخواهد ماند. سردار سلیمانی با شهادت، اجر زحمات خود را دریافت کرد.
وی افزود: آمریکاییهای لعین بدانند که انتقام سخت و شکننده‌ای در انتظارشان خواهد بود که آنان برای همیشه فکر ماندن در منطقه از سر بیرون خواهند کرد. آمریکایی‌ها منتظر انتقام قهرآمیز نیروهای مسلح باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان داشت: سردار سلیمانی نمونه و اسوه صبر و مقاومت در برابر ظلم و ستم بود. سردار سلیمانی ارتش‌هایی در منطقه به وجود آورده که هر کدام از ارتش‌ها می‌توانند انتقام سختی از آمریکا بگیرند. سردار سلیمانی مردم منطقه را بیدار کردند. سردار سلیمانی، نهضت مبارزه با آمریکا را سرداری کرد.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی از بُعد ایمانی مجسمه تقوا بود. او یک نابغه نظامی در طراحی و اجرای عملیات‌ها بود. او در هدایت طرح‌های استراتژیکی نابغه بود. او در بُعد سیاسی نیز نابغه بود. سردار سلیمانی سیاستمدارِ نظامیِ باتقوا بود.