خبرگزاری ایسنا: فرمانده ارشد ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: همرزمان شهید قاسم سلیمانی در ارتش خواهان اجازه حضور در جبهه مقاومت هستند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 خبرگزاری ایسنا: فرمانده ارشد ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: همرزمان شهید قاسم سلیمانی در ارتش خواهان اجازه حضور در جبهه مقاومت هستند و در صورت فرمان رهبر برای انتقام خون این شهید و دیگر شهیدان جبهه مقاومت اقدام خواهیم کرد.
امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهادت حسین گونه سردار قاسم سلیمانی را به همه مردم عزیز ایران و ویژه نیروهای مسلح تسلیت عرض می‌کنم. شهادت سردار دل‌ها، عزم ما ارتشی‌ها را در به هم پیچیدن طومار آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و نوکران آن‌ها جزم تر کرد.

وی در خصوص مطالبه مردم مبنی بر انتقام خون شهید سلیمانی، گفت: همرزمان این شهید بزرگوار در ارتش از صبح تاکنون به صورت تلفنی و حضوری از من تقاضا داشتند تا هرچه سریع‌تر اجازه حضور در جبهه‌های مقاومت و حتی مقابله با نیروهای فرامنطقه‌ای را بگیریم تا طومار آن‌ها را به هم بپیچیم.

وی تاکید کرد: ما منتظر هستیم تا از سلسله مراتب اداری، فرماندهی خودمان و رهبر عزیزمان اشاره بفرمایند تا ارتشی ها برای انتقام خون این شهید و دیگر شهیدان جبهه مقاومت اقدام کنند.