رئیس قرارگاه عمار گفت: مجلسی باید روی کار بیاید که بتواند برای اخراج آمریکا از منطقه تلاش کند لذا به کاندیداهایی رأی بدهید که از دشمن نترسند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در مراسم یادبود شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور که در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان اسلام از زمان ائمه معصومین تا امروز هدف مشترکی را دنبال می‌کنند و به دنبال غیبت مطلق امام(ع) هستند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) با فداکاری و گذشتن از جان خویش اجازه نداد که امام عصرش در غیبت مطلق بماند، ما نیز امروز باید تلاش کنیم تا امام عصر(عج) خود را از غیبت در بیاوریم.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش ادامه داد: اولویت اصلی دشمن این است که حضرت حجت(عج) را پس از ظهور به شهادت برساند و از این رو کسانی را که در مقابله با دشمنان زمینه را برای ظهور فراهم می‌کنند به شهادت می‌رسانند.

حجت الاسلام طائب خاطرنشان کرد: برای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) باید منطقه را از وجود دشمنان امن کنیم و لازمه این کار نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و اخراج آمریکا از کشورهای منطقه است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مجلس کنونی نمی‌توانیم آمریکا را از منطقه اخراج کنیم، گفت: در مذاکرات برجام طوری گیر کرده‌اند که راه برون رفتی ندارند زیرا اگر ایران از برجام خارج شود تمام تحریم‌ها برمی‌گردد، در صورتی که برای طرف مقابل چنین شرطی نگذاشته‌اند.

رئیس قرارگاه عمار عنوان کرد: باید مجلسی تشکیل دهیم که برای اخراج آمریکا از منطقه مناسب باشد و در ادامه نیز با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، دولتی تشکیل دهیم که برای اخراج آمریکا تلاش کند.

حجت الاسلام طائب با تأکید بر حضور همه اقشار در انتخابات ابراز داشت: اولین اولویت حضور و مشارکت حداکثری مردم است سپس باید در انتخاب خود دقت کنیم زیرا نماینده‌ای که بترسد نام دشمن را ببرد، برای مجلس مناسب نیست.