لیست «ایران سربلند» کاندیداهای نهایی جریان انقلابی برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس از حوزه تهران است و لیست‌های متفرقه وابستگی به این جریان سیاسی ندارد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پس از مذاکرات و بررسی های فراوان در نهایت دو لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری انقلاب اسلامی سه شنبه شب در قالب یک لیست برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس متحد شدند و لیست موسوم به لیست وحدت، جریان اصولگرا را در عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس نمایندگی می‌کند.

پس از اعلام این لیست و حتی پیش از آن کاندیداهای بسیاری به‌نفع لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از گردونه رقابت های انتخاباتی انصراف داده بودند. هرچند هر فردی که تایید صلاحیت شده می‌تواند وارد عرصه انتخابات شود ولی این افراد انصراف را از بایسته های کار تشکیلاتی و سیاسی در نظر گرفته‌ و به لیست متحد تمکین کردند.

با این حال از روزهای گذشته لیست‌های متعددی از سوی احزاب و جریانات سیاسی مختلف منتشر شده و در سطح شهر اقدام به تبلیغات محیطی می‌کنند که هرچند عموماً با اقبال زیاد روبرو نیستند؛ ولی چهره وحدت صددرصدی نیروهای انقلاب را مخدوش می‌کنند.

لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با ۳۰ نفر زیر با عنوان «ایران سربلند» کاندیداهای نهایی جریان انقلابی و اصولگرای کشور برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند و لیست های متفرقه طبیعتاً هیچ وابستگی به این جریان سیاسی ندارد:

محمدباقر قالیباف،

مرتضی آقاتهرانی،

زهره الهیان،

فاطمه رهبر،

سمیه رفیعی،

فاطمه قاسم پور،

زهره لاجوردی،

بیژن نوباوه،

سیدرضا تقوی،

سیدمحمود نبویان،

سیدمصطفی میرسلیم،

رضا تقی‌پور،

غلامحسین رضوانی،

الیاس نادران،

سید محسن دهنوی،

سیدنظام الدین موسوی،

علی خضریان،

مالک شریعتی،

روح الله ایزدخواه،

مجتبی توانگر،

مجتبی رضاخواه،

مهدی شریفیان،

سید احسان خاندوزی،

ابوالفضل عمویی،

احمد نادری،

اقبال شاکری،

عبدالحسین روح الامینی،

سید علی یزدی خواه،

عزت الله اکبری تالارپشتی،

محسن پیرهادی.