رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران با اشاره به حذف الزام ثبت اثر انگشت بر تعرفه رای گفت: حذف الزام اثر انگشت به تمامی شعب اخذ رای استان مازندران اعلام شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسین حسن نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اظهار داشت: حذف ثبت اثر انگشت بر تعرفه رای برای برخی مسائل بهداشتی و امنیتی اعلام شده است و اکنون تمامی شعب اخذ رای استان مازندران از آن آگاه هستند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای برای تعیین سرنوشت کشور و استان مازندران بسیار حیاتی است، تاکید کرد: مردم سعی کنند مسائل بهداشتی را در هنگام رای دهی رعایت کنند. 

رییس ستاد انتخابات استان مازندران همچنین اظهار داشت: حذف اثر انگشت هیچ تداخلی در فرآیند رای گیری ایجاد نخواهد کرد و آرای مردم در نهایت امنیت و سلامت اخذ می شود. 

 اخذ ۱۰۰هزار رای در مازندران

حسن نژاد همچنین به تعداد آرای اخذ شده اشاره کرد و گفت: در ۲ ساعت آغازین رای گیری بیش از ۱۰۰ هزار رای در استان اخذ شد و همچنان ادامه دارد.

وی همچنین به شرایط تعرفه های رای اشاره کرد و اظهار داشت: تعرفه و برگه رای به اندازه کافی به شعب اخذ رای تحویل شده است و تاکنون هیچ گزارشی از کمبود تعرفه نداشتیم.

رییس ستاد انتخابات استان مازندران استقبال مردم از رای گیری را مثبت و پر شور عنوان کرد و افزود: مردم ما به خوبی درک کردند که امروز زمان سرنوشت سازی نه تنها برای خود مردم استان مازندران ، بلکه برای قدرت ایران و انقلاب اسلامی است.

گفتنی است که ۱۲۸ نامزد از مازندران برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت می کنند.

استان مازندران ۱۲ نماینده مجلس شورای اسلامی برای ۹ حوزه انتخابی در اختیار دارد. 

در این دوره از انتخابات ۵۷ هزار نفر نیروی انسانی کار برگزاری و امنیت انتخابات را در سه هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در استان مازندران بر عهده دارند.