عضو هیئت رئیسه‌ مجلس گفت: با قهر کردن با صندوق رای اتفاقی نمی‌افتد و شاید صرفاً به خواسته های دیگران کمک کند و باعث شود که در انتخابات پیروز شوند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه مجلس پس از شرکت در انتخابات در شعبه اخذ رأی حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما بابت رد صلاحیت گله‌مند هستید؟، اظهار داشت: بنده از کسی گله ندارم و کسانی که این کار را کردند بار خودشان را سنگین و خیلی خوشحالم که بار ما را سبک کردند.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا این رد صلاحیت‌ها تأثیری روی حضور مردم در انتخابات می‌گذارد، گفت: امیدواریم این مسئله روی حضور مردم تأثیر نگذارد و بنده به همین علت در انتخابات شرکت کردم که تأثیر نگذارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم که حضور مردم در انتخابات پرشور باشد و ملت حضور پررنگی داشته باشند و به نظرم با قهر کردن با صندوق رأی اتفاقی نمی‌افتد و شاید صرفاً به خواسته‌های دیگران کمک کند و باعث شود که در انتخابات پیروز شوند.

وی در پاسخ به سوالی درباره سمت و سوی مجلس آینده گفت: معتقدم که مجلس بعدی سه قطبی خواهد بود در حالی که عده‌ای تبلیغات زیادی کردند مبنی بر اینکه مجلس یازدهم یک قطبی می‌شود اما بنده معتقدم که مجلس آینده هم متشکل از اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مستقلین خواهد بود.