فرماندار تویسرکان با بیان اینکه مشارکت مردم شهرستان تویسرکان در انتخابات مجلس 47.1 درصد ثبت شده است گفت: محمد‌مهدی مفتح با کسب 16 هزار و 258 رای به عنوان نماینده مردم تویسرکان به بهارستان راه یافت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیدرسول حسینی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به جمع‌آوری آرای مردم تویسرکان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در یکصد شعبه اظهار کرد: صندوق‌های اخذ رای در تویسرکان قبل از ساعت هفت صبح به محل شعب پیش‌بینی شده، انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه شعبه‌های اخذ رای به سیستم جامع انتخابات وصل شدند افزود: براساس ارزیابی صورت گرفته توسط اداره کل فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات استان، تویسرکان عنوان دومین شهرستان را در خصوص انجام رای‌گیری در موعد مقرر از آن خود کرد.

فرماندار تویسرکان گفت: ما مشکلی از لحاظ اجتماعی، امنیتی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در پروسه زمانی برگزاری انتخابات و پس از آن در سطح شهرستان نداشتیم.

وی با بیان اینکه با توجه به استقبال مردم زمان رای‌گیری در تویسرکان در چند مرحله تا ساعت ۲۲ تمدید شد بیان کرد: با وجود اتمام ساعت رای‌گیری انتخابات مجلس در شهرستان، با انتقال افراد منتظر به داخل شعب، تعدادی از آنها کار اخذ رای مردم را انجام دادند.

حسینی با اشاره به اینکه این دوره به گواه اعضای ستاد انتخابات، اعضای شعب و هیئت‌های اجرایی و نظارت یکی از بهترین دوره‌های برگزاری انتخابات بود که شمارش آرا در موعد مقرر انجام شد افزود: تویسرکان در ارسال به موقع آرای مردم در حوزه انتخابیه، از شهرستان‌های برتر استان بود.

وی با بیان اینکه به طور میانگین مشارکت مردم تویسرکان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴۷.۱ درصد ثبت شده است، حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ آرا در دوم اسفندماه را شایسته تقدیر دانست.

وی کل آرا مأخوذه در حوزه انتخابیه تویسرکان در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را ۳۹ هزار و ۳۳۷ رای اعلام کرد و گفت: از این تعداد آرا اخذ شده صحیح ۳۷ هزار و ۴۳ رای است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به رقابت ۱۰ داوطلب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در دوم اسفند ماه سال جاری، گفت: محمد‌مهدی مفتح فرزند محمد با کسب ۱۶ هزار و ۲۵۸ رای به عنوان نماینده مردم تویسرکان به بهارستان راه یافت.

وی آرا اخذ شده توسط ۹ کاندیدای دیگر را به شرح ذیل اعلام کرد؛

ـ عباس رحمتی نام پدر اکبر دارای ۵۳۹۸ رای

ـ محمدکریم شهرزاد نام پدر حسن دارای ۵۳۹۷ رای

ـ اسدالله ناصری نام پدر ذبیح الله دارای 4612 رای

ـ احمد فضلعلی نام پدر صدرالله دارای ۲۶۷۱ رای

ـ اکبر خدابخشی نام پدر اسماعیل دارای ۱۱۷۸ رای

ـ نادعلی قلخانباز نام پدر لطفعلی دارای ۶۶۴ رای

ـ محمود نانکلی نام پدر علی پناه دارای ۵۴۹ رای

ـ علیرضا بیات نام پدر اسدالله دارای ۱۶۶ رای

ـ محمد مستقیمی نام پدر محمدقاسم دارای ۱۵۰ رای