عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس ضمن محکومیت دخالت وزیر خارجه آمریکا در انتخابات مجلس، گفت: هرچند انتقاداتی به برخی روش‌ها وجود دارد اما همه مسئولان و ملت ایران درباره اصل حکومت و حاکمیت وحدت نظر دارند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا با طرح این ادعا که ما در کنار مردم ایران که فقط به دنبال شنیده‌ شدن صدایشان هستند؛ می‌ایستیم، در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: تنها ۲ ماه مانده به انتخابات، رژیم ایران از هم‌ اکنون با رد صلاحیت بیش از هزار نامزد انتخاباتی مشغول تقلب است!

قاسم میرزایی‌نیکو در واکنش به این پیام توئیتری وزیر خارجه آمریکا، گفت: دولتمردان آمریکایی حق دخالت در مسائل کشور جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه آنها می‌خواهند جریان خاصی را در کشور به راه بیندازند، هدایت کنند و بر اساس اهداف مشخص به نتیجه برسند که هیچ کدام این این نوع ادعاها و اظهارنظرها تاثیر ندارد.

همه مسئولان و ملت درباره اصل حکومت و حاکمیت وحدت نظر دارند

میرزایی نیکو تاکید دارد: ما همه در یک کشتی هستیم لذا اگر در داخل انتقادی مطرح می‌شود به روش‌ها، شیوه‌ها و وضعیت است. اگر در مواردی هم به اصل حکومت و حاکمیت انتقاد می‌شود با هدف بهسازی و حکمرانی بهتر است بنابراین هیچ کس در داخل دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف دولت آمریکا نیست.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی افزود: مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا بهتر است به جای اظهارنظر درباره مسائل داخلی ایران به دنبال اجرای تعهدات خود در مقابل دیگر کشورها باشد تا از انزوای بیشتر آمریکا در جامعه جهانی جلوگیری کند.