فرماندار شیراز گفت: شمارش ارای تمامی حوزه های اخذ رای در شهرستان شیراز و زرقان به پایان رسید و نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شیراز مشخص شدند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدرضا امیری شنبه شب در میان خبرنگاران بیان کرد: در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان بیش از یک میلیون ۳۵۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دهی بودند که از این میزان بیش از ۷۰ هزار نفر رأی اولی در این حوزه انتخابیه نسبت به رأی دهی اقدام کردند.

فرماندار شیراز بیان کرد: بر اساس شمارش تمامی حوزه‌های اخذ رأی در این حوزه انتخابیه آقای علیرضا پاک فطرت با مجموع آرای ۱۹۳ هزار و ۷۹۰ نفر به عنوان اولین نماینده مردم شیراز به مجلس راه یافت.

او اضافه کرد: آقای روح الله نجابت با ۱۲۲ هزار و ۸۰۷ رأی و اقایان جعفر قادری و ابراهیم عزیزی به ترتیب با ۱۱۶ هزار و ۶۸۴ و ۱۱۴ هزار و ۳۲۹ رأی در جایگاه سوم و چهارم نمایندگان مردم شیراز قرار گرفته و به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کردند.

امیری در خصوص سایر افراد نیز بیان کرد: آقای محمدرضا محمدی کشکولی با ۵۷ هزار و۷۱۵ رأی و خانم منصوره طاهری با ۴۵ هزار و ۳۱۸ رأی در جایگاه پنجم و ششم این حوزه انتخابیه قرار گرفتند و اقایان سیروس پاکفطرت با ۲۶ هزار و ۱۴ رأی و غلامحسین اسکندری با ۲۵ هزارو ۷۹۴ رأی و سید اسماعیل حسینی با ۲۳ هزار و ۲۱۲ رأی و حسین پارسایی با ۱۷ هزار و ۵۱۳ رأی به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

نخستین فردی که در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان توانست بیشترین ارا را به خود اختصاص دهد دارای ۱۹۳ هزار رأی و کمترین فرد در این حوزه نیز تنها ۲۷۵ رأی را به خود اختصاص داد.