مهدی عسگری منتخب مردم کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد در انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از حضور پرشور مردم و اعتمادشان تقدیر کرد

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهدی عسگری منتخب مردم کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد در انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از حضور پرشور مردم و اعتمادشان تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است:

یا نعم المولا و یا نعم النصیر

وما توفیقی الا بالله، علیه توکلت

باید دست ملتی را بوسید که اگرچه از ناکارآمدی برخی مسئولین گلایه‌مندند اما همچنان برای تغییر در وضع موجود ایستاده‌اند.

بویژه مردم نجیب و صبور کرج، فردیس و اشتهارد که این بار قواعد و کلیشه‌هایی که معمولا بر صندوق رأی حاکم هستند را شکستند و نسبت به تبلیغات نجومی، پاسخی شایسته دادند.

هزاران تشکر از کسانی که خالصانه و خودجوش در نشر گفتمان ناب انقلاب همت ورزیدند و انتخابات را به بستر رقابت اندیشه‌ها تبدیل کردند به‌گونه‌ای که با کمترین هزینه ولی با مجاهدت خالصانه، بالاترین اعتماد را برای این گفتمان، رقم زدند.

این مهم، نشان داد اگر بخواهیم و اراده‌ی جمعی داشته باشیم؛ باهم «می‌توانیم» در مسیر «تغییر» حرکت کنیم.

از یکایک شما که در امر انتخابات سهیم بوده‌اید سپاسگزارم و امیدوارم به لطف الهی و یاری شما عزیزان، نسبت به اعتمادتان که سرمایه‌ای است بس ارزشمند، قدرشناس و خاضع باشم و عهد مشترک ما که تلاش حداکثری برای خدمتگزاری به پیشگاه شما مردم عزیز بوده‌است را با تمام وجودم پاس بدارم.

خدای متعال را شاکرم که فرصت گرانبهای خدمت را مقدر فرمود و با توسل به محضر اهل بیت علیهم السلام، توفیق تلاش خالصانه و صادقانه را در راستای گام دوم انقلاب، مسئلت می‌نمایم.

اینک فصل رقابت پایان یافته، تجربه‌ای سرشار از فراز و نشیب و تلخی‌ها و بداخلاقی‌ها در کنار دوستی‌ها و اعتمادها، رقم خورده است که امیدوارم برآیند آن منجر به رشد فرهنگِ سیاسی و بصیرت عمومی شود، همانطور که در دوره رقابت انتخاباتی، تمام سعی خود را برای رعایت اخلاق و قانون به کار بستیم ازین پس هم اذعان می نمایم، به خط‌کشی‌های مصنوعی در بین جامعه قائل نیستم، منتخب مردم، نماینده‌ی همه‌ی مردم است و لازم است از تمام ظرفیتها در جهت پیشبرد اهداف و حل مسائل استفاده شود.
 

از تمام نامزدهای محترم و حامیان آنها که سهم مهمی در شکل‌گیری فضای رقابتی داشتند قدردانی می‌نمایم و آماده‌ی استفاده از ظرفیت آنها در جهت منافع مردم هستم.

یاعلی

شنبه؛ سوم اسفند ۹۸- مهدی عسگری

منتخب مردم عزیز کرج، فردیس و اشتهارد در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی