نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: محتکران لوازم بهداشتی که با سلامت مردم بازی می‌کنند مصداق مفسد فی‌الارض و مستوجب حکم اعدام هستند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به احتکار لوازم بهداشتی توسط عده‌ای از سودجویان گفت: این محتکران که با سلامت جامعه بازی می‌کنند و امنیت روانی مردم را بهم ریخته‌اند، مصداق مفسد فی‌الارض و مستوجب حکم اعدام هستند.

وی افزود: ما هیچ ضعف یا خلاء قانونی برای برخورد با محتکران نداریم و همه چیز در قوانین ما در این باره پیش‌بینی شده و نباید کوچک‌ترین رحم یا اغماضی در مورد محتکران صورت پذیرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس اظهار داشت: باید به طور قاطع با محتکران برخورد لازم صورت گیرد و حتی آنها را جلوی انبارهایشان تیرباران کنند.

ابطحی خاطرنشان کرد: در استان اصفهان 4 برابر نیاز استان لوازم بهداشتی تولید می‌شود اما مردم برای تأمین این لوازم بهداشتی با مشکل مواجهند و به دست مردم نمی‌رسد.

وی در پایان گفت: به خاطر مشکلی که در زنجیره توزیع وجود دارد این لوازم بهداشتی تولیدشده در انبار محتکران ذخیره‌سازی می‌شود و به دست مردم و نیازمندان واقعی نمی‌رسد.