نماینده محلات با بیان اینکه در شرایط فعلی تحریم‌های دارویی و پزشکی آمریکا چه معنایی دارد، گفت:‌ با توجه به وجود احتمال حمله بیولوژیک آمریکا در شیوع ویروس کرونا در کشورمان لازم است برای نجات از این حمله آرایش مناسب در کشور گرفته شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری به مناسبت عید مبعث و عید نوروز گفت: مقام معظم رهبری در بیانات‌شان احتمال حمله بیولوژیک آمریکا را مطرح کردند چون آمریکایی‌ها سابقه چنین اقداماتی را در گذشته داشتند که نمونه آن تجهیز صدام به بمب‌های شیمیایی است که این کارها در ذهن مردم ایران باقی مانده است.

وی افزود: در شرایط فعلی هم ادامه تحریم‌های دارویی چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ با توجه به وجود چنین سابقه‌ای رهبری احتمال حمله بیولوژیک آمریکا را مطرح کردند و اینکه تأکید داشتند آمریکایی‌ها به جای کمک به ما به داد مردم خودشان برسند. اینکه آن‌ها بخواهند افرادی را به کشورمان بفرستند هم یک خطر جدی دارد چون ممکن است ویروس را ماندگار کرده و یا اینکه بخواهند میزان تأثیر ویروس را بسنجند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: این ویروس براساس ژن ایران ساخته شده؛ یعنی ویروسی دست‌ساز است؛ به همین دلیل باید در کشور آرایش مناسبی برای نجات از این حمله گرفته شود.