عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره احتمال حمله بیولوژیکی به کشور، تصریح کرد: این موضوع باید جدی گرفته شود و نباید فریب لبخند آمریکایی‌ها در موضوع کمک درمانی به ایران را خورد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری درباره موضوع کمک آمریکایی‌ها به ایران، اظهار کرد: آمریکایی‌ها در بزنگاه‌های مختلف تاریخی، دشمنی خود را به ایران نشان داده‌اند و این دشمنی در کودتای 28 مرداد، کمک تسلیحاتی به صدام در جنگ تحمیلی، حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایران  در خلیج فارس و ترور سردار شهید سلیمانی و همچنین تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران خود را نشان داده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری فرمایشات رهبری درباره احتمال حمله بیولوژیکی به کشور، افزود: بر اساس برخی از گزارش‌ها نوع ویروسی که در ایران وجود دارد با آنچه در خارج از کشور است متفاوت بوده لذا در مواجهه با هر پیشنهادی از سوی آمریکا و غرب در خصوص کرونا، باید هوشیار بود.

وی، ادعای کمک درمانی آمریکایی‌ها به ملت ایران را مضحک خواند و تصریح کرد: نخست اینکه اگر آمریکایی‌ها توانایی در تولید دارو یا درمان کرونا را دارند به داد مردم خود برسند، ثانیا از کجا معلوم که توطئه‌ای از جانب آمریکایی‌ها در این راستا مطرح نباشد.

سلیمی یادآور شد: حتی اردوغان رئیس جمهور ترکیه نیز به این مسئله اشاره کرده که برخی با شیوع این ویروس قصد تغییر ساختار دنیا را دارند، بنابراین در برابر لبخند آمریکایی‌‎ها نباید ساده اندیشی کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  با یادآوری ورود خون‌های آلوده از فرانسه به کشور و گسترش شیوع ایدز در ایران از این طریق، عنوان کرد: شیوع بیماری ایدز از طریق همین خون‌های آلوده باعث می‌شود که به راحتی اجازه ندهیم، غربی‌ها مسیری برای توطئه و کینه توزی این بار از طریق حوزه درمان بر علیه ملت ایران داشته باشند.