یک عضو شورای مرکزی ندای ایرانیان گفت: با توجه به مخالفت‌های جدی اصلاح طلبان با مهرعلیزاده، همتی شانس بیشتری برای حمایت شدن از سوی این جناح دارد.

حمایت اصلاح‌طلبان از همتی؛ بعد از کارگزاران نوبت به حزب ندا رسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

به گزارش مثلث‌آنلاین، به نقل از ایمنا، سعید نورمحمدی در مورد آرایش سیاسی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: به نظر می‌رسد پس از اعلام نتایج تأیید صلاحیت‌ها، دو جریان سیاسی اصلاح طلبان و اعتدالیون شوکه شده‌اند زیرا هر دو جناح بر این باور بودند که اشخاصی مانند لاریجانی و جهانگیری در این عرصه حضور می‌یابند در حال حاضر حتی جامعه نیز در شوک رد صلاحیت‌ها قرار دارد.

وی افزود: اصلاح طلبان در فضایی احساسی قرار دارند و طی روزهای آینده با خروج از این فضا تصمیماتی را نسبت به حمایت از دو کاندیدای معتدلی که در انتخابات حضور دارند اتخاذ خواهند کرد. با توجه به مخالفت‌های جدی اصلاح طلبان با مهرعلیزاده، همتی شانس بیشتری برای حمایت شدن از سوی این جناح دارد.

این عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: در جریان اصولگرا، سیاست‌های انتخاباتی بسیار شفاف است و در صورتی که کاهش مشارکت رخ ندهد احتمال پیروزی رئیسی در کارزار انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد.

نورمحمدی تصریح کرد: به جز مهرعلیزاده و همتی، تمامی کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ پوششی رئیسی هستند و سعی دارند فضای انتخابات را برای حضور او گرم کرده و علیه کاندیداهایی که مخالف جریان اصولگرا هستند موضعگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: نقش محسن رضایی در انتخابات ۱۴۰۰ مشابه نقش وی در سال‌های گذشته خواهد بود و تأثیر بسزایی در عرصه انتخابات نخواهد داشت.