پژو پارس اتوماتیک نسبت هفته قبل ۱۰ میلیون تومان جهش قیمت داشته است و امروز شنبه ۲۲ آبان در بازار ۲۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود


افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی | قیمت خودرو‌ امروز (۲۲ آبان ۱۴۰۰)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پایگاه خبری رستانیوز: قیمت خودرو امروز با افزایش همراه بوده است. قیمت خودرو امروز نسبت به روزهای گذشته افزایش بیشتری داشته است. قیمت خودرو امروز به یکی از دغدغه‌های افرادی که متقاضی خرید خودرو هستند تبدیل شده است. قیمت خودرو امروز به حدی رسیده است که بسیاری خرید خودرو را از اولویت‌هایشان خارج کرده‌اند. قیمت خودرو امروز را در ادامه می‌خوانید.
قیمت خودرو امروز شنبه بیست و دوم آبان به شکل چشمگیری در بازار آزاد افزایش پیدا کرد. بیشترین رشد قیمت بین محصولات داخلی در پژو پارس اتوماتیک دیده می‌شود؛ این مدل ۳۷۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و نسبت به هفته قبل ۱۰ میلیون تومان گران شده است.
پژو ۴۰۵ و سمند FF۷ دوگانه‌سوز شش میلیون تومان و تندر ۹۰ و کوئیک اتوماتیک پلاس نیز پنج میلیون تومان رشد قیمت دارند. با وجود منتفی شدن افزایش قیمت خودرو در کارخانه، اما روند گرانی‌ها در بازار آزاد ادامه دارد و در اولین روز هفته تقریبا تمامی مدل‌های پرتیراژ در مقایسه با آخرین روز کاری هفته قبل قیمت بیشتری دارند. از طرفی دیگر و همزمان با رکوردشکنی‌های دلار در بازار ارز، محصولات مونتاژی ایران خودرو و سایپا نیز بین پنج تا ۱۵ میلیون تومان گران شدند.​

قیمت محصولات ایران خودرو

تندر ۹۰ در بازار ۲۹۰ میلیون تومان و پژو پارس معمولی ۳۱۰ میلیون تومان فروخته شدند و هر کدام افزایش پنج میلیون تومانی را تجربه کردند. همچنین هایما S۵ که ۷۷۵ میلیون تومان عرضه شده، رشد ۱۵ میلیون تومانی را به ثبت رسانده است، اما سوزوکی ویتار اتوماتیک ۲۵ میلیون تومان افت قیمت دارد و یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است.

01

 
 

قیمت محصولات سایپا

کوئیک اتوماتیک پلاس بیشترین رشد قیمت را بین ممحصولات داخلی سایپا داشته است و امروز با افزایش پنج میلیون تومانی ۲۴۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. بین محصولات مونتاژی هم رشد قیمت ۱۰ میلیون تومانی سیتروئن را مشاهده می‌کنیم و این محصول ۹۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

02