این رویداد با حضور متخصصان و تولیدکنندگان برتر داخلی از ۷ تا ۱۰ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

نمایشگاه صنعت ساختمان کیش در آستانه هفده سالگی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جزیره کیش در هفته دوم دی ماه میزبان هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته خواهد بود.

این رویداد با حضور متخصصان و تولیدکنندگان برتر داخلی از ۷ تا ۱۰ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود. گفتنی است تا کنون حضور ۱۰۰ شرکت تخصصی فعال در صنعت ساختمان کشور در این رویداد قطعی شده است.

​شرکت شهرک های صنعتی تهران، قزوین، کرمان، یزد، هرمزگان و بوشهر نیز حمایت های همه جانبه  ای را از مجموعه های حاضر در شهرک ها برای حضور در این رویداد نمایشگاهی به عمل آورده اند.

لازم به ذکر است که سازمان نظام مهندسی صنعت ساختمان تهران نیز حمایت های ویژه ای را از شرکت های متقاضی برای حضور در این رویداد در نظر گرفته است. در مدت زمان برگزاری این رویداد هیئت های بازدید از استان های بوشهر، یزد و قزوین به منظور بازدید از این نمایشگاه به جزیره کیش اعزام خواهند شد و مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی کیش نیز فضا و بستر مناسبی را برای تمام مجموعه ها و شرکت های حاضر در این رویداد فراهم کرده است.

شرکت نمایشگاهی هفتواد به عنوان مجری رویدادهای تخصصی و بین المللی مدیریت دوره هفدهم نمایشگاه صنعت ساختمان را بر عهده خواهد داشت. در این نمایشگاه کلیه خدمات و کالاهای مرتبط با صنایع ساختمانی، دکوراسیون، عمران و شهرسازی به مخاطبان ارائه می شود.

شایان ذکر است که سازمان منطقه آزاد کیش در برگزار این رویداد مشارکت و همکاری دارد. علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۲ طی ۴ روز از این رویداد بازدید داشته باشند.