پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

غذای دریایی از سالم ترین غذاهاست و البته توصیه اول بیشتر پزشکان برای اونهایی که دنبال رژیم غذایی سالم هستن! اگه جمعیت کوچک افرادی که به غذاهای دریایی یا همون Seafood معروف خودمون حساسیت دارن و یا علاقه ای بهش ندارن رو نادیده بگیریم، باید بگیم که در سال های اخیر این غذا در لیست بیشتر رستوران های فرنگی قرار گرفته است. از اینها گذشته، تعداد رستوران هایی که به غذاهای دریایی خیلی تخصصی می پردازن هم این اواخر خیلی بیشتر از قبل شده است. این حرف ها رو زدیم که بهتون بگیم حتما غذای دریایی رو در رژیم غذایی قرار بدید. و با ما همراه باشید تا بهترین رستوران دریایی های تهران را با هم بشناسیم.غذای دریایی

رستوران رافائل

رافائل یکی از رستوران های محبوب در منطقه کریم خان است. این رستوران منوی متنوع، محیط دنج و راحت و همچنین پرسنل خوش برخورد و منضبطی دارد. کیفیت بالای سرویس های این رستوران و موقعیت مکانی در کنار قیمت مناسب باعث شده رافائل یکی از محبوب ترین رستوران های این منطقه باشد. میگوی سوخاری، ماهی سالمون، شیر گریل شده، شاه میگو، میگو پفکی و میگو کبابی در کنار بشقاب ویژه دریایی رافائل منوی دریایی این رستوران رو تشکیل می دهد.

آدرس: پل کریم خان، ابتدای میرزای شیرازی، رستوران رافائل، پلاک 30

تلفن: 88906383رستوران رافائل

رستوران وایت فیش

وایت فیش یا همون ماهی سفید در محدوده زعفرانیه تهران واقع شده و یکی از بهترین رستوران های ارائه دهنده غذای دریایی است. محیط زیبا، پرسنل خوب، کیفیت بالای غذا و … موجب شده این رستوران طرفدارای زیادی بین علاقمندان به غذای دریایی داشته باشد. 

آدرس: زعفرانیه سه راه آصف خیابان طاهری به سمت کاخ سعدآباد جنب بانک سامان ماهی سفید

تلفن: 22704962رستوران وایت فیش

رستوران لاکان

این رستوران دریایی که به غذاخوری لاکان هم معروف است در خیابان جمهوری واقع شده است. اگر اهل رستوران های لوکس با دکوراسیون زیبا و مدرن هستید باید بهتون توصیه کنیم که شاید این رستوران چندان به مذاقتون خوش نیاید. چون همه چیز در این رستوران رنگ و بوی قدیمی دارد و خیلی ساده است. اما کیفیت غذای دریایی این رستوران عالی است. یادتون باشه که این رستوران در محدوده طرح ترافیک واقع شده؛ پس برای صرف یک ماهی سفید و همچنین ماهی سیلور خوشمزه باید رنج مترو یا تاکسی سواری رو به جون بخرید و یا در روزهای تعطیل به آن مراجعه کنید.

آدرس: ابتدای میدان جمهوریرستوران لاکان

رستوران کنزو

رستوران ژاپنی کنزو جزو یکی از اولین رستوران های شرق آسیا در تهران است که در محدوده ونک واقع شده و از بهترین رستوران دریایی های تهران است. این رستوران جزو رستوران هایی است که امکان طبخ غذا در مقابل مشتری را هم دارد و اصلا پروسه این کار جزو یکی از آپشن های سرگرم کننده کنزو به حساب می آید. علاوه بر این فاکتور، کنزو از نظر دکور خاص و زیبا و البته کیفیت بالای غذا محبوبیت زیادی دارد. این رستوران منوی بسیار متنوعی دارد. می تونیم بگیم که منوی این رستوران یکی از مفصل ترین منوها در بین غذاهای دریایی است. از آنجا که کنزو یک رستوران لوکس به حساب میاد، تعجبی ندارد که قیمت های آن در مقایسه با رستوران لاکان و حتی رافائل گران تر باشد. ولی کیفیت بالا و جذابیت های تصویری و خوردنی این رستوران موجب شده این رستوران محبوبیت زیادی داشته باشد.

آدرس: میدان ونک، خیابان شهید خدامی ، پلاک 30

تلفن: 88888222رستوران کنزو

  رستوران دریایی فیش اند چیپس

جدا از رستوران های شیک و نیمه سنتی و حتی لوکس، این روزها فست فودها هم در بخش غذاهای دریایی وارد شده اند و البته در این بین برخی نیز به شکل تخصصی این کار را انجام می دهند.  فیش اند چپیس شعبه های زیادی دارد که خیلی ها به شعبه پالادیوم آن رای دادن با این حال اما کیفیت غذای دریایی در تمام شعبه ها یکی است. منوی فیش اند چیپس شامل انواع ماهی گریل شده، کریسپی، پیتزاهای دریایی، بشقاب میکس و … است. پس اگر اهل غذاهای دریایی هستید که سریع آماده می شوند ما به شما فیش اند چیپس رو پیشنهاد می کنیم.

آدرس: شهرک غرب بلوار فرحزادی بلوار دادمان غرب خیابان بهارستان پلاک 9

تلفن: 88580710فست فود فیش اند چیپس

رستوران روشا

رستوران جاده ابریشم روشا که در دپارتمان استور روشا در محدوده فرمانیه واقع شده هم یکی از بهترین ارائه دهنده های غذاهای دریایی از سوی کاربران ما معرفی شده و از بهترین رستوران دریایی های تهران است. این رستوران لوکس یک محیط بسیار دنج و زیبا دارد که غذاهای دریایی مقابل مشتریان طبخ می شود. منوی غذاهای دریایی این رستوران دریایی تنوع زیادی دارد و غذاها با مواد اولیه روز و کاملا تازه و با کیفیت آماده می شوند. جالب است که بدانید این رستوران تحت لیسانس یک رستوران آسیایی در امارات فعالیت می کند و همه چیز از کیفیت غذا گرفته تا دکور و رفتار پرسنل درجه یک است. در این رستوران دریایی یک بار سوشی هم وجود داره که بهترین سوشی تهران را ارائه می دهد. از نظر جای پارک هم باید بگیم که می توانید با خیال راحت اتومبیل خود را در پارکینگ مجهز مرکز خرید روشا پارک کنید و از غذاتون لذت ببرید.

آدرس: خیابان فرمانیه ، نبش عمار ، مجتمع تجاری روشا

تلفن: 22758515

رستوران روشا

رستوران سنسو

رستوران سنسو در منطقه بلوار فردوس تهران واقع شده و انواع غذا رو در کنار غذاهای دریایی سرو می کند. در کنار تمام آپشن های محبوب این رستوران گویا غذاهای دریایی سنسو هم محبوبیت زیادی دارند. در منوی سنسو فیش اند چیپس و انواع پاستا دریایی در کنار بشقاب دریایی سرو می شود. فضای رستوران برای میهمانی های خانوادگی مناسب بوده و قیمت ها هم در حد متوسط است.

آدرس: بلوارفردوس شرق، رامین جنوبی، پلاک21

تلفن: 44956697رستوران سنسو

 رستوران کوبابا

کوبابا از رستوران های معروف تهران است که در منطقه جردن واقع شده و جزو رستوران هایی است که غذاهای دریایی معروفی دارد. در این بین می توانیم به بشقاب دریایی، انواع ماهی و میگو گریل شده با سس های هیجان انگیز و … اشاره کرد. قیمت ها هم در این رستوران با توجه به کیفیت غذا در حد مطلوبی هست و شما می توانید یک تجربه خوب از غذاهای دریایی در این رستوران داشته باشید

آدرس: جردن، خیابان گلخانه، شماره 257، طبقه اول

تلفن: 26208016

 رستوران کوبابا