معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور برای معرفی وزرا با سران احزاب و همچنین روسای سه فراکسیون مجلس مشورت کردند

وزرا با مشورت سران احزاب و روسای سه فراکسیون مجلس و رئیس جمهور معرفی شدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسینعلی امیری در نشست خبری خود ضمن تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه، گفت: کار خبرنگاری کار بسیار ظریف و دقیقی است و خبرنگاران در واقع واسط بین مردم و مسئولان هستند و مشکلات و مسائلی که جامعه با آن مواجه است به مسئولان منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه اجابت درخواست مردم به عهده خبرنگاران است، افزود: خبرنگاران به نوعی چشمان تیزبین جامعه ما هستند و به نوعی به کار مسئولان نظارت می‌کنند. من به شخصه کار خبر، خبرنگاران و نظارت آن‌ها به امور مسئولین را نوعی امر به معروف ونهی از منکر مدرن می دانم. بنابراین کار شما بسیار حساس، مهم و حیاتی است.

امیری همچنین با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی کابینه دولت دوازدهم به مجلس، گفت: آقای رئیس‌جمهور برای معرفی وزرا با سران احزاب و همچنین روسای سه فراکسیون مجلس مشورت کردند و با روسای این فراکسیون‌ها و فراکسیون زنان مجلس نیز ملاقات‌هایی داشته‌اند و آنها پیشنهادات خود را ارائه کردند.

وی افزود: بررسی آقای رئیس‌جمهور در این رابطه جامع بوده و در مجموع با بررسی های انجام گرفته و با توجه به اینکه چه کسانی می توانند یار ایشان باشند و برنامه‌های رئیس‌جمهور را دنبال کنند، وزرای پیشنهادی به مجلس معرفی شدند.