بوشهر - فرمانده سابق سپاه دریایی خارگ گفت: آمریکایی‌هایی جرات نزدیک شدن به مناطق دریایی ما را ندارند.

آمریکایی‌هایی جرات نزدیک‌شدن به مناطق دریایی ما را ندارند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ناوسالار دوم پاسدار ظهراب محمدپور صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه دریایی جزیره خارگ اظهار داشت: به‌عنوان یک پاسدار در سال‌های اخیر توفیق خدمت داشتیم، پاسداری یکی از مهمترین جزیره‌های جهان را بر عهده داشتم و این افتخار بسیار بزرگی است.

وی افزود: جزیره خارگ یکی از مهمترین و شاه‌راه حیات اقتصادی در خلیج همیشه فارس است، پاسداری از این جزیره مهم و مقاوم یکی از برکات این نظام است که نصیب ما در این دوره شد.

فرمانده سابق سپاه دریایی خارگ ادامه داد: کلام و بیانات رهبری امام خامنه‌ای همیشه فانوس راه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود، در جزیره خارگ شاخص شهدا این منطقه این است که خارگ هم شهید دریا، شهید خشکی و شهید در آتش داشت، این وجه تمایز خارگ با تمام نقاط کشور است.

محمدپور تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی زخم خورده نگران وحدت شعیه و اهل سنت در ایران و به‌ویژه جزیره خارگ هستند و این وحدت خاری در چشم استکبار و تکفیری است.

وی اضافه کرد: خوشبحتانه این وحدت روز به روز در این جزیره مقاوم بیشتر از پیش خواهد شد، خارگ نماد ایثار و مقاومت را در پرونده خود دارد، ٧٣ شهید خارگ مقاوم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده سابق سپاه دریایی خارگ بیان کرد: پاسدرای یک تکلیف است، ما فرمانده نیستیم و این تکلیف را تمامی پاسداران با جان و دل قبول کرده‌اند، افتخاری نصیب ما شد به مدت شش سال به عنوان یک خادم و سرباز در جزیره خاص و مهم خارگ بودیم.

وی افزود: ماموریت‌های مدونی در این جزیره به این سپاه دریایی ابلاغ شد که خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه خلیج فارس و جزیره خارگ صورت گرفت، حفاظت و حراست از نفتکش‌ها و اسکله‌های نفتی یکی از ماموریت‌های این یگان در خارگ بود.

محمدپور با بیان اینکه آمریکایی‌هایی جرات نزدیک شدن به مناطق دریایی ما را ندارند، تصریح کرد: این موضوع به همت همین فرزندان انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

وی گفت: از تمامی مسئولان و پیشوایان بخش ویژه خارگ خواهش دارم که برای مردم کارهای بیشتری انجام دهند.