فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکایی‌ها می‌دانند اگر در خلیج فارس کوچکترین اهمالی کنند صورت مسئله شان پاک می‌شود. وقتی ناوی غرق شود صورت مسئله پاک می‌شود.

هشدار قاطع فرمانده نیروی دریایی سپاه به آمریکا/ کوچکترین اهمال در خلیج فارس باعث غرق شدن ناوتان می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفتگو با صداوسیما اظهار داشت: آمریکا دارای یک نیروی نظامی دریا پایه است. از آنجا که سرزمین آمریکا فاصله زیادی با همه جای دنیا دارد به ناچار برای اینکه شیطنت‌ها و برنامه‌هایش را عملی کند متکی به نیروی دریایی است.

وی افزود: نیروی دریایی امریکا یک ارتش کامل است یعنی هم نیروی دریایی است و هم نیروی هوایی با ناوهای هواپیمابر و هم نیروی زمینی با تفنگداران دریایی. در واقع امریکایی‌ها همه توان و ارتش را بر پشت ناوهایشان گذاشته‌اند و در نقاط مختلف دنیا شرارت می‌کند.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دریا که نقطه قوت آن‌ها بوده و هست اعتراف قطعی دارند که ما در برابر نیروی دریایی سپاه شکست خورده هستیم. این را وزیر دفاع امریکا می‌گوید نه یک روزنامه و سیستم تبلیغاتی. مقامات امریکا در معرض تبلیغات و عملیات روانی نیستند. 
 
دریادار فدوی افزود: آمریکایی‌ها می‌دانند که اگر در خلیج فارس کوچکترین اهمالی بکنند صورت مسئله شان پاک می‌شود. وقتی ناوی غرق شود صورت مسئله پاک می‌شود!
 
وی گفت: آمریکایی‌ها مجبور شدند افرادی را در ناوهایشان داشته باشند که یا ایرانی‌هایی هستند که در آمریکا متولد شده اند و  ارتش امریکا خدمت می‌کنند یا آمریکایی‌ها هستند که زبان فارسی را یاد گرفته اند. می‌دانند اینجا قدرت و توانی برقرار است که اعمال این قدرت را قادر هست انجام بدهد برای همین هست که می‌گویند ما در موضعی هستیم که باید توانی درست کنیم که برای ایران توان بازدارنده داشته باشد. این بالاترین حد ممکنی است که یک نیروی نظامی در مخیله اش هست. اولین چیز توان دفاعی است و بعد رسیدن به توان بازدارندگی. امریکایی‌ها می‌گویند ما دنبال این هستیم که در برابر ایران توان بازدارنده ایجاد کنیم خودمان و هم پیمانان اروپایی و منطقه‌ای. 
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: مهم این است که ما به تکالیفی که داریم، مردم ما، نیروهای مسلح ما خواص ما، مسئولین ما به تکالیفشان عمل کنند اگر ما به تکالیف عمل کنیم خداوند بار‌ها در قرآن می‌فرماید: امکان ندارد خدا در وعده اش تخلفی کند. 

وی در پایان گفت: مهمترین متحد استراتژیک امریکا رژیم صهیونیستی است چه قدر به توان بازدارندگی در مقابل ما رسیده؟ یکی از کارهایی که نباید کرد مخصوصا در رسانه‌ها این است که نباید اسم رژیم منحوس و کشورهای منطقه که در خدمت امریکا هستند را ببرید به قول حدیث معروف المومن کل شی لاشی وقتی خود شیطان بزرگ هیچ نیست، طبیعتا نباید حرفی از این شیطانک‌هایی که پیرو شیطان بزرگ هستند زد