لاریجانی: کسی مانع سوال از رییس جمهور نشده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

لاریجانی: کسی مانع سوال از رییس جمهور نشده است

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یک نماینده درباره جلوگیری از طرح سوال از رییس جمهور در مورد موسسات مالی گفت: کسی مانع این سوال نشده و گزارش مربوطه موسسات مالی در صحن مجلس مطرح شده است.

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایسنا، نصرالله پژمان‌فر در تذکری به هیات رییسه مجلس گفت: اگر اجازه طرح سوال 180 نماینده از رییس جمهور درباره موسسات مالی داده می‌شد، مشکلات از خیابان‌ها سر در نمی‌آورد.

وی افزود: 180 نماینده، 6 ماه این مساله را مطرح و این موضوع را مطرح کردند اما اجازه نمی‌دهیم از مسیر قانونی حقوق مردم پیگیری و سوال تحقیق و تفحص مطرح شود. این یک اشکال اساسی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر مسیر بسته شود، مشکلات از جای دیگری بیرون می‌آید. گاهی جلوی سوال را می‌گیریم و مشکلات از خیابان‌ها سر در می‌آورد.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: تعجب می‌کنم این را می‌گویید و عدم طرح سوال از رییس جمهور را عامل اغتشاش می‌دانید. سوال در مورد موسسات مالی مطرح بود و ما از قبل موضوع را پیگیری کردیم. در جریان هستید که نمایندگی از مجلس، قوه قضاییه و دولت چقدر تلاش کردند موضوع حل شود و گزارش هم در صحن مجلس مطرح شد.

رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کسی مانع طرح سوال نیست چرا کار را با دست خودتان تضعیف می‌کنید؟