رئیس فراکسیون امید تاکید کرد: تروریست‌ها پس از مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مشاهده عظمت ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن دریافته‌اند، حفظ وحدت و ثبات در کشور اراده‌ای نشات گرفته از سطح بالای نظام و کشور است و به همین دلیل و به خیال خام خود و با تلاش‌های مذبوحانه در جهت تحت‌الشعاع قرار دادن این حرکت عظیم ملی بودند.

عارف: می‌خواستند به خیال خام خود عظمت چهل سالگی انقلاب را تحت‌الشعاع قرار دهند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا، متن پیام محمدرضا عارف به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان توسط تروریست‌‌‌های کوردل موجب اندوه فراوان شد. تروریست‌های جنایتکار که مورد حمایت نظامی، مالی و فکری برخی کشورهای منطقه قرار دارند، پس از مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مشاهده عظمت ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دریافته‌اند. حفظ وحدت و ثبات در کشور اراده‌ای نشات گرفته از سطح بالای نظام و کشور است و به همین دلیل و به خیال خام خود و با تلاش‌های مذبوحانه در جهت تحت‌‌‌الشعاع قرار دادن این حرکت عظیم ملی بودند. امیدوارم با پیگیری و برخورد قاطع دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ریشه عملیات تروریستی خشکانده شود.

ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و خانواده‌‌‌های محترم شهدای حادثه تروریستی تسلیت عرض می‌‌‌کنم، از خداوند رحمان و رحیم برای شهدای این واقعه اندوهبار علو درجات و برای خانواده‌‌‌های محترم این عزیزان صبر و اجر مسألت دارم.